Eksploracja
Zach. Redania

1 - Rozmaryn i szałwia.
2 - kryjówka temerskich partyzantów.
3 - gospoda Siedem Kotów.
4 - karczma Nigdzie.
Wstęp
Po zakończeniu misji Poeta w opałach Zoltan uda się do Rozmarynu i szałwii, gdzie będziesz mógł rozegrać z nim partyjkę Gwinta. W ten sposób aktywujesz niniejsze zadanie.
Opis
W ramach tej misji musisz pokonać w Gwinta trzech lub czterech byłych znajomych Geralta. Są to:
- Zoltan Chivay - od momentu ponownego spotkania będzie przesiadywał w Rozmarynie i szałwii (1). Pokonanie krasnoluda zapewni ci unikatową kartę Eithne oraz 25 PD. Zoltan zasugeruje również, że powinieneś zmierzyć się z Vernonem Rochem.
- Vernon Roche - niemal zawsze można go spotkać w kryjówce temerskich partyzantów (2). Kiedy go pokonasz, uzyskasz unikatową kartę Saesenthessis oraz 25 PD. Temerczyk powie ci, że powinieneś teraz zagrać z Lambertem. Dodatkowo, jeśli ukończyłeś już misję Spisek, lecz nie pokonałeś w Gwinta Talara, to szpieg wspomni ci również o swoim koledze po fachu.
- Lambert - wiedźmina można przeważnie znaleźć w karczmie Nigdzie - poza pewnymi etapami zadania Po nitce do kłębka. Później będziesz mógł zagrać z nim również w Kaer Morhen. Za pokonanie Lamberta otrzymasz unikatową kartę Triss Merigold oraz 25 PD.
- Talar - po raz pierwszy spotkasz go na koniec misji Spisek. Jeśli wykonasz ją po partyjce z Rochem, to ogranie Talara stanie się celem innego zadania - Gwint: Partyjka z Talarem. Jest to jednak tylko techniczny szczegół, bowiem w obu przypadkach za pokonanie szpiega otrzymasz taką samą nagrodę: unikatową kartę Geralt z Rivii oraz 25 PD.
Kiedy pokonasz już wszystkich trzech (lub czterech, licząc Talara) przeciwników, misja zostanie zaliczona.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!