W Dzikim Gonie naprzeciw Geralta może stan±ć mnóstwo bardo różnych bestii. Każda z nich posiada mocne i słabe strony, lecz bez odpowiedniego przygotowania nawet słynny Biały Wilk może sobie nie poradzić. Na szczęście w przekroju całej gry można natknąć się na wiele ksiąg zawierających informacje o monstrach, dzięki którym żadne z nich nie będzie miało przed Geraltem tajemnic. A jeśli nawet, to po prostu zajrzyj do naszego Bestiariusza!
Pod poniższymi linkami znajdziesz dokładne charakterystyki poszczególnych potworów - od ich opisów z oficjalnego bestariusza przez występowanie, mocne i słabe strony aż po strategię walki.
W chwili obecnej nasz Bestiariusz zawiera informacje jedynie na temat potworów z podstawowej części Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu. W przyszłości dział ten zostanie zaktualizowany.
Kategorie bestii: Drakonidy • Hybrydy • Insektoidy • Istoty magiczne • Istoty przeklęte • Ogrowate • Relikty • Trupojady • Upiory • Wampiry • Zwierzęta
Drakonidy
Hybrydy
Insektoidy
- Endriaga robotnica
- Endriaga truteń
- Endriaga wojownik
- Harrisi
- Jadowity krabopająk
- Krabopająk
- Opancerzony krabopająk
Istoty magiczne
- Barciowe Widziadło
- Dżinn
- Gargulec
- Golem
- Ogar Dzikiego Gonu
- Therazane
- Żywiołak lodu
- Żywiołak ognia
- Żywiołak ziemi
Istoty przeklęte
Ogrowate
Relikty
Trupojady
- Abaia
- Alghul
- Baba cmentarna
- Baba wodna
- Ghul
- Ignis Fatuus
- Mglak
- Utopiec / topielec / bagiennik
- Zgnilec / pożeracz
- Żalnica
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!