Opium dla ludu

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz rozmawiając z Dagmarem lub Prebenem w ruinach położonych między Dworkiem Utracjuszy a wsią Rudnik.

Eksploracja

Wieś Rudnik

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Velen / Ziemia Niczyja - Zadania poboczne - Opium dla ludu - Wieś Rudnik

1 - wieś Rudnik.

2 - Dworek Utracjuszy.

3 - ruiny.

 

Opis

Przemieszczając się traktem pomiędzy wsią Rudnik (1) a Dworkiem Utracjuszy (2) natkniesz się na ruiny (3). W środku zastaniesz dwóch kłócących się mężczyzn, Prebena i Dagmara. Jeśli zapytasz, w czym leży problem, dowiesz się, że miejscowe bóstwo, niejaki Wszechbóg, zamierza zesłać na mieszkańców Rudnik straszliwe nieszczęścia, jeśli tylko nie zaczną przynosić mu hojnych darów. Z tym w czasie wojny jest poważny problem, dlatego chłopi obawiają się o przyszłość swoją i swoich rodzin. Zaoferuj, że sam porozmawiasz z owym Wszechbogiem, a otrzymasz niniejsze zadanie.

Podejdź do pobliskiego ołtarza i wezwij Wszechboga zgodnie z instrukcją Dagmara i Prebena. Bóstwo pozostanie jednak głuche na twoją prośbę o obniżenie wymagań. W związku z powyższym użyj wiedźmińskich zmysłów. W pobliżu ołtarza odnajdziesz dzban po winie. Zbadaj go, a Geralt uchwyci aromat alkoholu. Podążaj za nim na tyły budowli. Tam, przy stercie gruzu, musisz skorzystać ze zdobytego w czasie misji Po omacku Oka Nehaleni, by rozproszyć iluzję. W ten sposób odkryjesz zejście do krypty i otrzymasz 25 PD.

Na dole spotkasz Wszechboga we własnej osobie, który okaże się silwanem. Bestia opowie ci o tym, jak ok. sto lat przypadkowo został bóstwem lokalnej ludności, i od tamtej pory przyjmuje od nich dary. Sprawę możesz rozwiązać na trzy różne sposoby:

  • Zabij silvana (poz. 7). Nie jest to łatwe, bowiem jego ciosy są naprawdę silne, a przestrzeni w krypcie nie ma zbyt wiele. Wykonuj 1-2 ciosy i uciekaj, wspierając się znakiem Quen. Po walce wróć na powierzchnię. Chłopi nie będą jednak zadowoleni z faktu, że zabiłeś ich bóstwo.
  • Zagroź silwanowi, że go zabijesz, jeśli nie obniży swych wymagań. Potwór zgodzi się żądać nieco mniejszych danin do czasu zakończeniu wojny. Chłopi będą bardzo zadowoleni z takiego rozwiązania.
  • Zgódź się przekazać chłopom, że mają składać w ofierze hojniejsze dary. Chłopi nie będą zadowoleni, ale pogodzą się z ciężkim losem.

Za ukończenie tej misji otrzymasz 50 PD oraz 50 novigradzkich koron. Dodatkowo, jeśli nie zabijesz Wszechboga i na koniec rozmowy z chłopami powiesz im o istnieniu krypty, zyskasz dodatkowe 50 PD i 50 koron.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.