Eksploracja
Velen
1 - jaskinia nekkerów.
Krzywuchowe Moczary
2 - Ruiny wieży rycerskiej.
3 - główne, ukryte wejście do jaskini mglaków.
4 - boczne wejście do jaskini mglaków.
Wstęp
Zadanie to otrzymasz automatycznie, gdy zapoznasz się z Trzecią mapą Ibrahima Saviego, którą możesz kupić u płatnerza w Kaer Trolde na wyspie Ard Skellig, lub gdy odnajdziesz jeden z poniższych schematów.
Opis
Wyśmienity rynsztunek szkoły niedźwiedzia staje się dostępny dla postaci, które awansują na 30 poziom doświadczenia. Celem niniejszej misji jest zdobycie wszystkich dostępnych schematów. Aby tego dokonać, musisz odwiedzić trzy miejsca:
- Jaskinia nekkerów (1) - jest to dość łatwo dostępne miejsce, ponieważ znajduje się nieco na północ od słynnego veleńskiego drzewa wisielców. Jeśli odwiedzisz tę pieczarę w ramach zadania pobocznego Spisek, to w środku zastaniesz dwa skalne trolle, które nie będą nawet wrogo nastawione. W przeciwnym wypadku zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz groty, będziesz musiał stoczyć walkę z bardzo licznymi nekkerami oraz nekkerami wojownikami (poz. 6). Tak czy owak kiedy wejdziesz już do podziemi, to w momencie, gdy korytarz będzie zakręcał, rozejrzyj się za wnęką po swojej lewej stronie. Odnajdziesz w niej kufry z mnóstwem łupów, wśród których znajdą się także Schemat: Wyśmienita zbroja wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, Schemat: Wyśmienite rękawice wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, Schemat: Wyśmienite spodnie wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia oraz Schemat: Wyśmienite buty wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia.
- Ruiny wieży rycerskiej (2) - położone są na skraju Krzywuchowych Moczarów, a dokładnie na południowy-wschód od wsi Sztygary. Wśród resztek budowli napotkasz tylko jednego przeciwnika, ale za to niezwykle groźnego - mowa bowiem o żywiołaku ziemi (poz. 25). Gdy go pokonasz, rozejrzyj się za kufrem ukrytym pośród ruin. W jego wnętrzu odnajdziesz Schemat: Wyśmienity stalowy miecz cechu niedźwiedzia.
- Jaskinia mglaków (3) - znajduje się na południowo-zachodnim skraju Krzywuchowych Moczarów i posiada dwa wejścia: główne, ukryte za zasłoną iluzji (3) oraz boczne (4). Aby przejść pierwszym z wymienionych, musisz użyć Oka Nehaleni, więc jeśli ów artefakt nie wpadł jeszcze w twoje ręce, wybierz drugie z wymienionych wejść. Wewnątrz jaskini zmierzysz się z mglakami (poz. 4) orazz Ignis Fatuusem (poz. 12) - bestią, którą powinieneś zabić w związku z zadaniem Zlecenie: Potwór z bagien. Kiedy rozprawisz się z trupojadami, rozejrzyj się za zwłokami mężczyzny oraz leżącą przy nich skrzynią. W środku tej ostatniej odnajdziesz bowiem Schemat: Wyśmienity srebrny miecz cechu niedźwiedzia.
Po zebraniu wszystkich sześciu schematów ulepszeń zadanie zostanie zaliczone.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!