Eksploracja
Ard Skellig
1 - Kaer Gelen.
Faroe
2 - jaskinia #1.
3 - jaskinia #2
Wstęp
Zadanie to otrzymasz automatycznie, gdy zapoznasz się z Czwartą mapą Adalberta Kermitha, którą możesz kupić u kowala we wsi Zalipie, lub gdy odnajdziesz jeden z poniższych schematów.
Opis
Mistrzowski rynsztunek szkoły kota staje się dostępny dla postaci, które awansują na 34 poziom doświadczenia. Celem niniejszej misji jest zdobycie wszystkich dostępnych schematów. Aby tego dokonać, musisz odwiedzić trzy miejsca:
- Kaer Gelen (1) - ruiny tej fortecy znajdują się we wschodniej części wyspy Ard Skellig. Gdy do nich dotrzesz, obejdź pozostałości twierdzy od wschodu i wejdź do środka przez boczną bramę. Wewnątrz ruin powita cię kilka upiorów (poz. 29). Rozpraw się z nimi, a następnie skieruj się schodami w dół. W ten oto sposób trafisz do niewielkiego pomieszczenia, w którym pozostawiono kufer zawierający Schemat: Mistrzowski stalowy miecz wiedźmińskiego cechu kota.
- Jaskinia (2) - kolejny schemat ukryto na wyspie Faroe. Gdy do niej dopłyniesz, udaj się do jaskini położonej w centrum lądu - dokładnie pod areną, na której Jutta an Dimun będzie odprawiała z kwitkiem kolejnych wojowników. Wewnątrz niewielkiej groty nie spotkasz żadnych przeciwników - jedyną przeszkodą okaże się wątły mur. Rozbij go przy pomocy Znaku Aard, by po krótkim spacerku tunelem natrafić na charakterystyczny kufer. W jego wnętrzu odkryjesz Schemat: Mistrzowski srebrny miecz wiedźmińskiego cechu kota.
- Jaskinia (3) - ostatni schemat również znajduje się na Faroe, tyle że na południowo-wschodnim krańcu wyspy. Najłatwiej dostać się tam łodzią. Przed wejściem do jaskini czeka cię potyczka z całym zastępem syren i harpii (poz. 13), za to wewnątrz nadmorskiej groty nie napotkasz już żadnych przeciwników. Odnajdziesz tam wprawdzie kilka ruchomych figur, lecz nie musisz wchodzić z nimi w żadną interakcję. Po prostu idź cały czas przed siebie, a gdy miniesz rozwidlenie, przyjrzyj się uważnie najbliższemu kamiennemu filarowi. Zaraz za nim odnajdziesz szkielet oraz kufer, który będzie zawierał w sobie Schemat: Mistrzowska zbroja wiedźmińskiego cechu kota, Schemat: Mistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu kota, Schemat: Mistrzowskie spodnie wiedźmińskiego cechu kota oraz Schemat: Mistrzowskie buty wiedźmińskiego cechu kota.
Po zebraniu wszystkich sześciu schematów ulepszeń zadanie zostanie zaliczone.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!