Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota IV

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Ard Skellig

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Rynsztunek - Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota IV - Ard Skellig

1 - Kaer Gelen.

Faroe

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Rynsztunek - Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota IV - Faroe

2 - jaskinia #1.

3 - jaskinia #2

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie, gdy zapoznasz się z Czwartą mapą Adalberta Kermitha, którą możesz kupić u kowala we wsi Zalipie, lub gdy odnajdziesz jeden z poniższych schematów.

 

Opis

Mistrzowski rynsztunek szkoły kota staje się dostępny dla postaci, które awansują na 34 poziom doświadczenia. Celem niniejszej misji jest zdobycie wszystkich dostępnych schematów. Aby tego dokonać, musisz odwiedzić trzy miejsca:

Po zebraniu wszystkich sześciu schematów ulepszeń zadanie zostanie zaliczone.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.