Poszukiwania: Rynsztunek szkoły wilka

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Kaer Morhen

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Rynsztunek - Poszukiwania: Rynsztunek szkoły wilka - Kaer Morhen

1 - Zrujnowana strażnica.

2 - Bastion.

3 - ruiny wieży sygnałowej.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie, gdy przeczytasz Lekko podarte notatki, które możesz kupić u kowala we wsi Zalipie, lub gdy odnajdziesz jeden z poniższych schematów.

 

Opis

Rynsztunek szkoły wilka staje się dostępny dla postaci, które awansują na 14 poziom doświadczenia, jednak tak naprawdę masz małe szanse na to, że zdobędziesz go tak szybko, ponieważ wymaga to dostępu do obszaru Kaer Morhen, czyli poczynienia znaczących postępów w głównym wątku fabularnym gry. Tak czy inaczej aby zdobyć wszystkie schematy i tym samym ukończyć niniejsze zadanie, musisz odwiedzić trzy miejsca:

  • Zrujnowana strażnica (1) - jest położona daleko na północ od warowni Kaer Morhen. Na miejscu będziesz musiał pokonać pojedynczego upiora (poz. 23). Gdy to uczynisz, przeszukaj szkielet zabitego mężczyzny, a odnajdziesz przy nim Schemat: Srebrny miecz wiedźmińskiego cechu wilka.
  • Bastion (2) - ruiny fortu znajdują się dokładnie na zachód od twierdzy Kaer Morhen. Na dziedzińcu dawnego miejsca treningu młodych wiedźminów odnajdziesz szczątki Varina, a przy nich Schemat: Stalowy miecz wiedźmińskiego cechu wilka.
  • Ruiny wieży sygnałowej (3) - znajdują się na południowy-zachód od zamku Kaer Morhen. To zdecydowanie najtrudniejsza część zadania, ponieważ schematy są ukryte w jaskini, do której można dostać się jedynie poprzez portal. Sęk w tym, że najpierw trzeba go uruchomić, a to oznacza konieczność aktywacji dwóch ogniw zasilających.

    Pierwsze z nich odnajdziesz na ścianie na parterze zrujnowanej wieży; jeśli będziesz mieć problem ze zlokalizowaniem go, możesz je podświetlić przy pomocy wiedźmińskich zmysłów. W tym wypadku jedyne, co musisz zrobić, to uderzyć w ogniwo Znakiem Aard. W ten sposób otworzysz portal, lecz okaże się on niestabilny, co w praktyce oznacza, że będziesz musiał aktywować drugie ogniwo.

    Aby to uczynić, najpierw będziesz musiał odnaleźć Oszlifowany kryształ. Ten znajduje się przy ścianie na zewnątrz wieży. Wyjdź z niej, a następnie skręć w kierunku północnym, przechodząc przez wyrwę w murze. Idź przez kilka kolejnych metrów po rusztowaniu, a odnajdziesz rzeczony przedmiot. Następnie wróć do wieży i włóż artefakt w gniazdo znajdujące się tuż przy pierwszym ogniwie zasilającym, po czym uderz w niego Znakiem Aard. Dzięki temu portal ustabilizuje się, a ty będziesz mógł w niego spokojnie wskoczyć.

    W rezultacie wylądujesz w niewielkiej jaskini leżącej tuż pod wieżą sygnałową, gdzie odkryjesz zwłoki człowieka. Gdy się do nich zbliżysz, zostaniesz zaatakowany przez upiora (poz. 22). Pokonaj go, a następnie przeszukaj szczątki nieszczęśnika. Odnajdziesz przy nich Schemat: Zbroja wiedźmińskiego cechu wilka, Schemat: Rękawice wiedźmińskiego cechu wilka, Schemat: Spodnie wiedźmińskiego cechu wilka oraz Schemat: Buty wiedźmińskiego cechu wilka.

Po zebraniu wszystkich sześciu schematów zadanie zostanie zaliczone.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.