Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia I

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Ard Skellig

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Rynsztunek - Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia I - Ard Skellig

1 - leże alghuli.

2 - kryjówka braci Grossbart.

3 - leże skalnych trolli.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie, gdy zapoznasz się z Pierwszą mapą Ibrahima Seviego, którą możesz kupić u płatnerza w Kaer Trolde na wyspie Ard Skellig, lub gdy odnajdziesz jeden z poniższych schematów.

 

Opis

Ulepszony rynsztunek szkoły niedźwiedzia staje się dostępny dla postaci, które awansują na 25 poziom doświadczenia. Celem niniejszej misji jest zdobycie połowy dostępnych schematów; drugą połowę odnajdziesz, wykonując zadanie Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia II.

Aby ukończyć niniejszą misję, musisz odwiedzić trzy miejsca:

Po zebraniu wszystkich trzech schematów ulepszeń zadanie zostanie zaliczone.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.