Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia II

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Ard Skellig

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Rynsztunek - Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia II - Ard Skellig

1 - ruiny.

Undvik

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Rynsztunek - Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia II - Undvik

2 - Kaer Almhult.

3 - zalana jaskinia.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie, gdy zapoznasz się z Drugą mapą Ibrahima Seviego, którą możesz kupić u płatnerza w Kaer Trolde na wyspie Ard Skellig, lub gdy odnajdziesz jeden z poniższych schematów.

 

Opis

Ulepszony rynsztunek szkoły niedźwiedzia staje się dostępny dla postaci, które awansują na 25 poziom doświadczenia. Celem niniejszej misji jest zdobycie połowy dostępnych schematów; drugą połowę odnajdziesz, wykonując zadanie Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły niedźwiedzia I.

Aby ukończyć niniejszą misję, musisz odwiedzić trzy miejsca:

  • Ruiny (1) - pierwszy ze schematów odnajdziesz w północnej części wyspy Ard Skellig, a dokładnie w niewielkich ruinach, które stoją na trasie łączącej Fort Etnir z wsią Rogne. Po północnej stronie zabudowań odnajdziesz schody. Wejdź nimi na szczyt budowli, a tam odnajdziesz kufer zawierający Schemat: Ulepszone rękawice wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia.
  • Kaer Almhult (2) - ruiny dawnego więzienia położone są daleko na północ od wyspy Undvik. Na miejscu natkniesz się na bardzo liczną grupę piratów oraz sforę psów (poz. 12-14), dlatego przygotuj się na długą i wyczerpującą walkę. Kiedy oczyścisz z wrogów dziedziniec twierdzy, wejdź na zachodnie blanki - dostaniesz się tam po schodach znajdujących się za wywróconym wozem. Odnajdziesz w ten sposób zawalony korytarz, a wśród gruzu odkryjesz kufer zawierający Schemat: Ulepszony stalowy miecz cechu niedźwiedzia.
  • Zalana jaskinia (3) - ostatni ze schematów również znajduje się w pobliżu Undviku, a dokładnie na jednej z bezimiennych wysepek położonych na północny-wschód od Wybrzeża Marlinów. Gdy tam dotrzesz, poszukaj wejścia do zalanej wodą jaskini. Prawdopodobnie będzie ono zablokowane soplami lodu, jednak te możesz z łatwością usunąć przy pomocy Znaku Aard. Wewnątrz niewielkiej groty odnajdziesz kufer, a w nim Schemat: Ulepszone spodnie wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia.

Po zebraniu wszystkich trzech schematów ulepszeń zadanie zostanie zaliczone.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.