Lekcja szermierki

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Wolne Miasto Novigrad

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Novigrad - Zadania poboczne - Lekcja szermierki - Novigrad

1 - posiadłość var Attre'ów.

2 - Rosa var Attre.

3 - miejsce pojedynku.

4 - karczma Siedem Kotów.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od Rosy var Attre, jeśli w trakcie misji Spis cudzołożnic zgodzisz się udzielić jej lekcji szermierki.

 

Opis

W czasie pierwszego spotkania Rosa poprosi cię o udzielenie lekcji fechtunku. Jeśli się zgodzisz, dziewczyna zaproponuje, abyście umówili się następnego dnia o tej samej porze w posiadłości var Attre'ów (1). Nie musisz jednak dotrzymywać słowa - zadanie możesz kontynuować w dowolnym momencie, o ile od rozstania z Rosą miną co najmniej 24 godziny.

Kiedy wrócisz do posiadłości, dowódca straży poinformuje cię, że Rosa wybrała się na spacer po południowej części miasta. Informacja ta zapewni ci 10 PD. Udaj się w stronę podgrodzia, gdzie faktycznie natkniesz się na Rosę (2) oraz jej strażnika. Młoda kobieta natychmiast odprawi przybocznego i zaproponuje wspólną przechadzkę. Nie masz wyboru - ruszaj za nią.

Gdy dotrzecie na most (3), córka ambasadora rzuci ci wyzwanie i dobędzie broni, by pojedynkować się z tobą "na serio". Tak jak podczas walki na drewniane miecze, tak i teraz Rosa nie będzie stanowić dla ciebie wyzwania. Kiedy obniżysz jej pasek zdrowia o połowę, dziewczyna podda się i poprosi, żebyś odwrócił wzrok, ponieważ musi poprawić gorset. Gdy ponownie spojrzysz w jej kierunku, okaże się, że uciekła. Wówczas otrzymasz 25 PD oraz nowy cel misji: odnalezienie córki ambasadora.

Użyj wiedźmińskich zmysłów, by uchwycić ślady Rosy. Nie będzie dla ciebie chyba żadnym zaskoczeniem, gdy okaże się, że dziewczyna pobiegła w stronę karczmy Siedem Kotów. Na miejscu zauważysz, że twoja podopieczna wpadła w oko Kobemu i Lukasowi, którzy bynajmniej nie mają wobec niej dobrych zamiarów. Oczywiście to tobie przypadnie odprawienie niemilców - możesz ich zabić, zapłacić im łapówkę lub omamić znakiem Aksji (w przypadku sukcesu otrzymasz 40 PD). Kiedy będzie już po wszystkim, zamienisz jeszcze z Rosą dwa zdania na temat mieszkańców Królestw Północy, po czym córka ambasadora bezpiecznie wróci do domu, natomiast na twoje konto wpłynie kolejne 25 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.