Odwary

Przewodnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Odwary są szczególnym typem eliksirów o niezwykle silnym działaniu, ale też wysokiej toksyczności. Stworzenie ich wymaga przeważnie użycia unikatowego mutagenu pochodzącego od rzadko spotykanego potwora. To sprawia, że w odróżnieniu od zwykłych mikstur, odwary nie odnawiają się samoczynnie podczas odpoczynku.

Niniejszy artykuł przedstawia kompletne zestawienie odwarów dostępnych w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Aby poznać szczegóły, kliknij w miniaturkę przedmiotu lub jego nazwę.

 
Obraz Nazwa Opis działania
Odwar łagodziciela Zwiększa obrażenia zadawane upiorom i zmniejsza obrażenia od ataków upiorów.
Odwar z alghula Punkty Adrenaliny w walce generowane są szybciej niż normalnie, aż do otrzymania pierwszego ciosu.
Odwar z archegryfa Jeśli wytrzymałość jest większa od zera, silne ataki zużywają ją całą i prócz normalnych obrażeń, obniżają żywotność przeciwnika o 10%.
Odwar z baby cmentarnej Przyspiesza tempo regeneracji żywotności w danej walce, za każdego zabitego przeciwnika.
Odwar z baby wodnej Zwiększa zadawane obrażenia, jeśli aktualna żywotność jest równa maksymalnej.
Odwar z bazyliszka O świcie i o zmierzchu nakłada efekt zwiększający moc losowego Znaku. Ma dłuższy czas działania niż inne odwary
Odwar z biesa Zwiększa limit wagi przedmiotów, które może nieść wiedźmin, zanim będzie przeciążony.
Odwar z czarta Zapewnia całkowitą odporność na efekt zachwiania i redukuje efekt powalenia do efektu zachwiania.
Odwar z dopplera Zwiększa obrażenia trafień krytycznych zadanych od tyłu.
Odwar z echidny Wykonywanie akcji zużywających wytrzymałość regeneruje żywotność.
Odwar z ekimmy Zadawanie obrażeń regeneruje żywotność.
Odwar z gryfa Za każdym razem gdy wiedźmin otrzyma obrażenia w danej walce, zwiększa się jego redukcja obrażeń, aż do górnego limitu.
Odwar z katakana Zwiększa szansę na zadanie obrażeń krytycznych.
Odwar z krabopająka Zmniejsza otrzymywane obrażenia, zależnie od obciążenia. Im mniejsze obciążenie i im lżejsza zbroja, tym mniejsze obrażenia.
Odwar z kuroliszka Wszystkie mikstury alchemiczne mogą zostać użyte jeden dodatkowy raz.
Odwar z leszego Odbija część zadanych obrażeń raniąc przeciwników atakujących wiedźmina.
Odwar z mglaka Zwiększa Moc Znaków, jeśli niebo jest zachmurzone.
Odwar z nekkera wojownika Wierzchowiec nigdy nie wpada w panikę. Zwiększa obrażenia zadawane z wierzchowca o połowę.
Odwar z południcy Znacząco zmniejsza czas trwania efektów powalenia, hipnozy, oszołomienia i ślepoty.
Odwar z północnicy Zabicie przeciwnika zwiększa maksymalną żywotność do czasu medytacji lub szybkiej podróży.
Odwar z sukkuba Siła Ataku rośnie wraz z czasem trwania walki, aż do osiągnięcia maksymalnego progu.
Odwar z trolla Regeneruje żywotność w walce i poza walką.
Odwar z upiora W momencie utraty ponad jednej trzeciej żywotności od jednego ciosu, aktywuje się tarcza Quen, która chroni przed najbliższym atakiem.
Odwar z widłogona Wykonywanie zróżnicowanych ataków (walka wręcz, miotanie pocisków, Znaki) daje premię, która zwiększa Siłę Ataku przy najbliższym ciosie lub Moc Znaków przy najbliższym rzuceniu Znaku.
Odwar z wilkołaka Bieganie, sprint i skakanie poza walką nie zużywa wytrzymałości.
Odwar z wiwerny Każde udane trafienie zwiększa Siłę Ataku, do czasu zakończenia walki lub otrzymania obrażeń innych niż obrażenia od zatrucia eliksirami.
Odwar z żywiołaka ziemi Zwiększa odporność na zmniejszające żywotność efekty krytyczne, nałożone na wiedźmina w danej walce. Odporność rośnie wraz z czasem trwania efektu krytycznego.
Odwar ze starożytnego leszego Każde użycie Znaku zwiększa regenerację wytrzymałości na czas trwania danej walki.

Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.