Przygotowanie olejów jest jedną z umiejętności dostępnych w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Przygotowanie olejów - umiejętność podstawowa
Umożliwia wytwarzanie olejów, które nakłada się na ostrze miecza.
Przygotowywanie olejów samo w sobie jest zdolnością bardzo użyteczną, szczególnie na wyższych poziomach trudności, gdzie różnica między życiem a śmiercią może przebiegać własnie po linii aplikacji oleju. Z drugiej strony premie oferowane przez tę umiejętność nie są na tyle atrakcyjne, by poświęcać na jej rozwój więcej niż kilka punktów.
Niezbędne umiejętności: brak
Niezbędne pkt umiejętności: 0
Przygotowanie olejów - ulepszenia
Zatrute ostrze
Niezbędne umiejętności: Przygotowanie olejów
Niezbędne pkt umiejętności: 0
Poziom | Efekty |
1 | Olej nałożony na ostrze powoduje, że przy każdym trafieniu istnieje minimum 3% szans na zatrucie przeciwnika. Szanse są tym większe, im wyższy poziom ma użyty olej. |
Czas działania eliksirów: +5% | |
2 | Olej nałożony na ostrze powoduje, że przy każdym trafieniu istnieje minimum 6% szans na zatrucie przeciwnika. Szanse są tym większe, im wyższy poziom ma użyty olej. |
Czas działania eliksirów: +10% | |
3 | Olej nałożony na ostrze powoduje, że przy każdym trafieniu istnieje minimum 9% szans na zatrucie przeciwnika. Szanse są tym większe, im wyższy poziom ma użyty olej. |
Czas działania eliksirów: +15% | |
4 | Olej nałożony na ostrze powoduje, że przy każdym trafieniu istnieje minimum 12% szans na zatrucie przeciwnika. Szanse są tym większe, im wyższy poziom ma użyty olej. |
Czas działania eliksirów: +20% | |
5 | Olej nałożony na ostrze powoduje, że przy każdym trafieniu istnieje minimum 15% szans na zatrucie przeciwnika. Szanse są tym większe, im wyższy poziom ma użyty olej. |
Czas działania eliksirów: +25% |
Odstraszanie
Niezbędne umiejętności: Przygotowanie olejów
Niezbędne pkt umiejętności: 8
Poziom | Efekty |
1 | Daje dodatkowe 5% obrony przed atakami potworów danego typu. |
Czas działania eliksirów: +5% | |
2 | Daje dodatkowe 10% obrony przed atakami potworów danego typu. |
Czas działania eliksirów: +10% | |
3 | Daje dodatkowe 15% obrony przed atakami potworów danego typu. |
Czas działania eliksirów: +15% | |
4 | Daje dodatkowe 20% obrony przed atakami potworów danego typu. |
Czas działania eliksirów: +20% | |
5 | Daje dodatkowe 25% obrony przed atakami potworów danego typu. |
Czas działania eliksirów: +25% |
Fiksatywa
Niezbędne umiejętności: Przygotowanie olejów
Niezbędne pkt umiejętności: 20
Poziom | Efekty |
1 | Można zadać o 33% więcej ciosów, zanim olej zetrze się z ostrza. |
Czas działania eliksirów: +5% | |
2 | Można zadać o 67% więcej ciosów, zanim olej zetrze się z ostrza. |
Czas działania eliksirów: +10% | |
3 | Nałożone na ostrze oleje nie zużywają się. |
Czas działania eliksirów: +15% |
Instynkt łowcy
Niezbędne umiejętności: Przygotowanie olejów
Niezbędne pkt umiejętności: 28
Poziom | Efekty |
1 | Przy maksymalnej liczbie Punktów Adrenaliny liczba obrażeń zadawanych przy trafieniu krytycznym potworowi podatnemu na olej zwiększa się o 20%. |
Czas działania eliksirów: +5% | |
2 | Przy maksymalnej liczbie Punktów Adrenaliny liczba obrażeń zadawanych przy trafieniu krytycznym potworowi podatnemu na olej zwiększa się o 40%. |
Czas działania eliksirów: +10% | |
3 | Przy maksymalnej liczbie Punktów Adrenaliny liczba obrażeń zadawanych przy trafieniu krytycznym potworowi podatnemu na olej zwiększa się o 60%. |
Czas działania eliksirów: +15% | |
4 | Przy maksymalnej liczbie Punktów Adrenaliny liczba obrażeń zadawanych przy trafieniu krytycznym potworowi podatnemu na olej zwiększa się o 80%. |
Czas działania eliksirów: +20% | |
5 | Przy maksymalnej liczbie Punktów Adrenaliny liczba obrażeń zadawanych przy trafieniu krytycznym potworowi podatnemu na olej zwiększa się o 100%. |
Czas działania eliksirów: +25% |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!