Trans bojowy

Przewodnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Trans bojowy jest jedną z umiejętności dostępnych w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Trans bojowy - umiejętność podstawowa

Ciosy zadawane podczas walki wręcz generują Adrenalinę. Każdy Punkt Adrenaliny zwiększa obrażenia zadane bronią o 10%.

Bardzo cenna zdolność - szczególnie, jeśli zainwestuje się w nią sporo punktów umiejętność. Największy użytek zrobią z niej Wiedźmini bazujący na szermierce; przy odpowiedniej kombinacji bywa również przydatna dla niektórych użytkowników Znaków. Zdecydowanie mniej atrakcyjna dla builda alchemicznego, choć i taka postać powinna z powodzeniem wydać w tej części drzewka kilka punktów.

Niezbędne umiejętności: brak
Niezbędne pkt umiejętności: 0

Trans bojowy - ulepszenia

Skupienie

Niezbędne umiejętności: Trans bojowy
Niezbędne pkt umiejętności: 0

Poziom Efekty
1 Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 20%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
2 Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 40%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
3 Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 60%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
4 Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 80%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
5 Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 100%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%

Niezabijalność

Niezbędne umiejętności: Trans bojowy
Niezbędne pkt umiejętności: 8

Poziom Efekty
1 Gdy żywotność spadnie do 0, Punkty Adrenaliny zostają natychmiast zużyte do jej odnowienia. Ilość odnowionej żywotności zależy od liczby zużytych Punktów Adrenaliny. Jeżeli brak jest Puntków Adrenaliny, żywotność zostaje odnowiona o niewielką wartość.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
2 Gdy żywotność spadnie do 0, zostaje odnowiona z premią 25%. Wymaga przynajmniej 1 Punktu Adrenaliny, który zostaje zużyty.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
3 Gdy żywotność spadnie do 0, zostaje odnowiona z premią 50%. Wymaga przynajmniej 1 Punktu Adrenaliny, który zostaje zużyty.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
4 Gdy żywotność spadnie do 0, zostaje odnowiona z premią 75%. Wymaga przynajmniej 1 Punktu Adrenaliny, który zostaje zużyty.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
5 Gdy żywotność spadnie do 0, zostaje odnowiona z premią 100%. Wymaga przynajmniej 1 Punktu Adrenaliny, który zostaje zużyty.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%

Opanowanie

Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny.

Niezbędne umiejętności: Trans bojowy
Niezbędne pkt umiejętności: 20

Poziom Efekty
1 Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 5%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
2 Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 10%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
3 Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 15%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
4 Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 20%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
5 Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 25%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%

Przelanie gniewu

Niezbędne umiejętności: Trans bojowy
Niezbędne pkt umiejętności: 30

Poziom Efekty
1 Podczas rzucania Znaki mają najwyższy poziom, a Moc Znaków jest zwiększona o 25%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
2 Podczas rzucania Znaki mają najwyższy poziom, a Moc Znaków jest zwiększona o 50%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
3 Podczas rzucania Znaki mają najwyższy poziom, a Moc Znaków jest zwiększona o 75%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
4 Podczas rzucania Znaki mają najwyższy poziom, a Moc Znaków jest zwiększona o 100%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
5 Podczas rzucania Znaki mają najwyższy poziom, a Moc Znaków jest zwiększona o 125%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%

Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.