Trans bojowy jest jedną z umiejętności dostępnych w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Trans bojowy - umiejętność podstawowa
Ciosy zadawane podczas walki wręcz generują Adrenalinę. Każdy Punkt Adrenaliny zwiększa obrażenia zadane bronią o 10%.
Bardzo cenna zdolność - szczególnie, jeśli zainwestuje się w nią sporo punktów umiejętność. Największy użytek zrobią z niej Wiedźmini bazujący na szermierce; przy odpowiedniej kombinacji bywa również przydatna dla niektórych użytkowników Znaków. Zdecydowanie mniej atrakcyjna dla builda alchemicznego, choć i taka postać powinna z powodzeniem wydać w tej części drzewka kilka punktów.
Niezbędne umiejętności: brak
Niezbędne pkt umiejętności: 0
Trans bojowy - ulepszenia
Skupienie
Niezbędne umiejętności: Trans bojowy
Niezbędne pkt umiejętności: 0
Poziom | Efekty |
1 | Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 20%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% | |
2 | Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 40%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% | |
3 | Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 60%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% | |
4 | Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 80%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% | |
5 | Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 100%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Niezabijalność
Niezbędne umiejętności: Trans bojowy
Niezbędne pkt umiejętności: 8
Poziom | Efekty |
1 | Gdy żywotność spadnie do 0, Punkty Adrenaliny zostają natychmiast zużyte do jej odnowienia. Ilość odnowionej żywotności zależy od liczby zużytych Punktów Adrenaliny. Jeżeli brak jest Puntków Adrenaliny, żywotność zostaje odnowiona o niewielką wartość. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% | |
2 | Gdy żywotność spadnie do 0, zostaje odnowiona z premią 25%. Wymaga przynajmniej 1 Punktu Adrenaliny, który zostaje zużyty. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% | |
3 | Gdy żywotność spadnie do 0, zostaje odnowiona z premią 50%. Wymaga przynajmniej 1 Punktu Adrenaliny, który zostaje zużyty. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% | |
4 | Gdy żywotność spadnie do 0, zostaje odnowiona z premią 75%. Wymaga przynajmniej 1 Punktu Adrenaliny, który zostaje zużyty. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% | |
5 | Gdy żywotność spadnie do 0, zostaje odnowiona z premią 100%. Wymaga przynajmniej 1 Punktu Adrenaliny, który zostaje zużyty. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Opanowanie
Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny.
Niezbędne umiejętności: Trans bojowy
Niezbędne pkt umiejętności: 20
Poziom | Efekty |
1 | Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 5%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% | |
2 | Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 10%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% | |
3 | Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 15%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% | |
4 | Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 20%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% | |
5 | Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 25%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Przelanie gniewu
Niezbędne umiejętności: Trans bojowy
Niezbędne pkt umiejętności: 30
Poziom | Efekty |
1 | Podczas rzucania Znaki mają najwyższy poziom, a Moc Znaków jest zwiększona o 25%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% | |
2 | Podczas rzucania Znaki mają najwyższy poziom, a Moc Znaków jest zwiększona o 50%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% | |
3 | Podczas rzucania Znaki mają najwyższy poziom, a Moc Znaków jest zwiększona o 75%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% | |
4 | Podczas rzucania Znaki mają najwyższy poziom, a Moc Znaków jest zwiększona o 100%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% | |
5 | Podczas rzucania Znaki mają najwyższy poziom, a Moc Znaków jest zwiększona o 125%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!