Agrocentrum

Solucja i poradnik gry Wasteland 2

Wstęp

Agrocentrum jest jedną z dwóch lokacji, które możesz odwiedzić, żeby zamontować wzmacniaki. Pamiętaj jednak, że jeśli wybierzesz Agrocentrum, Highpool zostanie zniszczone. Jeśli postanowisz nie ratować żadnego z tych miejsc i ruszysz na dalszą tułączkę po pustkowiach, obydwa ulegną spustoszeniu.

Kiedy dotrzesz na miejsce, okaże się ono niezwykle ciche i... zaniedbane. Szybko okaże się, że Agrocentrum zostało "zaatakowane" przez zmutowane rośliny i owady, z którymi będziesz toczyć zażarte boje. Szczególnie uważaj na pulsujące, kwiatopodobne strąki, które eksplodują chwilę po tym, jak się do nich zbliżysz. W ten sposób rośliny będą roznosić zarodniki choroby, która może zamienić członków oddziału w odrażających Strąkoczłeków! Wprawdzie chorobę będzie można wyleczyć, niemniej zauważywszy taką roślinę, najlepiej odstrzelić ją z bezpiecznej odległości - i to z z pistoletu, by nie marnować cenniejszej amunicji.

Mapa lokacji

  • Wasteland 2 - Ikona skrzyni - skrzynie z losową bronią, amunicją, medykamentami oraz różnego rodzaju szmelcem.
  • Wasteland 2 - Ikona łopaty - zakopane skarby. Użyj Łopaty, aby wydobyć skrzynię z losowymi przedmiotami.
  • Wasteland 2 - Ikona brutala - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Brutal.
  • Wasteland 2 - Ikona elektryka - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Elektryk.
  • Wasteland 2 - Ikona mechanika - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Mechanik.
  • Wasteland 2 - Ikona hakera - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Haker.
  • Wasteland 2 - Ikona naprawy tosterów - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Naprawa tosterów.
  • Wasteland 2 - Ikona sapera - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Saper.
  • Wasteland 2 - Ikona włamywacza - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Włamywacz.
  • Wasteland 2 - Ikona kasiarza - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Kasiarz.

1 - droga pozwalająca otworzyć mapę świata.

2 - studnia. W dowolnym momencie będziesz mógł tutaj zaczerpnąć wody i uzupełnić bukłaki Strażników.

3 - walka. Naprzeciw ciebie staną 3 megaczerwie oraz 2 supermuchy. Te pierwsze okażą się dość powolne i łatwo będzie je odstrzelić z dystansu. Te drugie z kolei będą pluły jadem i uciekały. Staraj się nie gonić za nimi, by nie przyciągać uwagi kolejnych wrogów, lecz eliminować je na odległość.

4 - walka. Znów zmierzysz się z 2 megaczerwiami oraz 2 supermuchami. Taktyka jak wyżej.

5 - walka. Tym razem zaatakują cię 4 olbrzymie króliki. Zmutowane futrzaki w zwarciu będą zadawać ciosy niczym wytrawny bokser, dlatego za wszelką cenę postaraj się zabić je z bezpiecznej odległości.

6 - wejście do głównego kompleksu Agrocentrum. Zanim do niego podejdziesz, koniecznie "odstrzel" z dystansu pulsujący tuż obok strąk. Kiedy to zrobisz, porozmawiaj przez interkom z dr Kathy Lawson, która okaże się szefową tutejszego kompleksu badawczego. Uradowana - na swój sposób - kobieta zaprosi cię do wnętrza budynku. Wcześniej jednak będziesz musiał oczyścić sobie przejście z pnączy, które skolonizowały jedyne drzwi. Na szczęście wystarczy do tego pojedynczy strzał z pistoletu. Tym samym poczynisz ważny krok w stronę uratowania Agrocentrum.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.