Obóz Atchisończyków

Solucja i poradnik gry Wasteland 2

Wstęp

Obóz Atchisończyków jest położony nieopodal obozu Topekan i nie jest to bynajmniej przypadek, ponieważ twoim głównym celem wizyty będzie zakończenie waśni pomiędzy oboma plemionami.

Miejsce nie należy jednak do najbezpieczniejszych. Zanim dotrzesz do samego obozowiska Atchisończyków, będziesz musiał zmierzyć się z różnej maści bandytami, dzikimi bestiami, a do tego przedrzeć się przez zasieki tych pierwszych.

Mapa lokacji

  • Wasteland 2 - Ikona skrzyni - skrzynie z losową bronią, amunicją, medykamentami oraz różnego rodzaju szmelcem.
  • Wasteland 2 - Ikona łopaty - zakopane skarby. Użyj Łopaty, aby wydobyć skrzynię z losowymi przedmiotami.
  • Wasteland 2 - Ikona brutala - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Brutal.
  • Wasteland 2 - Ikona elektryka - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Elektryk.
  • Wasteland 2 - Ikona mechanika - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Mechanik.
  • Wasteland 2 - Ikona hakera - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Haker.
  • Wasteland 2 - Ikona naprawy tosterów - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Naprawa tosterów.
  • Wasteland 2 - Ikona sapera - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Saper.
  • Wasteland 2 - Ikona włamywacza - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Włamywacz.
  • Wasteland 2 - Ikona kasiarza - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Kasiarz.

1 - droga pozwalająca otworzyć mapę świata.

2 - pieć wilków pustyni. Do likwidacji.

3 - trzy rogate ropuchy. Nieco poważniejsza przeszkoda, lecz nadal nie powinno to być żadne wyzwanie.

4 - obóz złomiarzy. Na miejscu zastaniesz złomiarza z bronią białą, dwóch z pistoletem i dwóch strzelców z karabinami. To właśnie ci rabusie okradli pana Hollidaya, dlatego rozprawienie się z nimi jest niezbędne do ukończenia zadania pobocznego Odzyskajcie od złomiarzy skradzione zaopatrzenie pana Hollidaya. Jeśli nie rozpocząłeś wcześniej tej misji, to aktywujesz je po odnalezieniu skrzyni z napisem "Kramik Końca Świata Pana Hollidaya", lecz w takim przypadku otrzyma ono tytuł Znajdźcie właściciela skradzionej skrzynki z zaopatrzeniem.

5 - czwórka złomiarzy. Uważaj, ponieważ ich obóz okaże się nieźle ufortyfikowany! Potyczka może nie być łatwa, ale rozbicie tej bandy jest niezbędne, by ukończyć misję Pozbądźcie się złomiarzy dla Kekkahbaha.

6 - czwórka złomiarzy. To kolejna banda, którą musisz zlikwidować dla Kekkahbaha. Znów jednak nie będzie łatwo, ponieważ teren sprzyja obronie, a dodatkowo odgłosy walki mogą zaalarmować oddział z północy (7).

 

7 - piątka złomiarzy. Jeśli nie miałeś okazji wyeliminować ich przy okazji poprzedniej potyczki (6), to teraz będzie na to idealny moment. Członkowie tej bandy są ostatnimi, którzy musisz pozbyć się dla Kekkahbaha.

8 - Melissa. Zaprawiona w bojach Atchisonka chętnie cię wysłucha i zaoferuje pomoc. Dość nietypowaą pomoc, bowiem zaproponuje zabicie Kekkahbaha i Caseya Jamesa, jeśli Strażnicy nie będą w stanie w inny sposób rozwiązać konfliktu pomiędzy Topekanami a Atchisończykami.

Warto dodać, że jeśli zdecydujesz sie samodzielnie zabić Kekkahbaha lub podsycisz wojnę między plemionami w inny sposób, Melissa popełni samobójstwo.

9 - sklep Antyki Zwrotniczego. Tutejszy handlarz, Szczery Jon, będzie posiadał na sprzedaż szereg ciekawych przedmiotów, w tym poszukiwaną przez Quarexa starożytną Konsolę CD-i.

Ponadto, jeśli pokażesz mu znaleziony w Obozie Kolejarzy Złoty Medal, handlarz podpowie ci, że może zawierać wskazówkę dot. pewnego sejfu w mieście Darwin.

10 - chata. W środku znajdziesz zepsuty toster. Jego pomyślna naprawa pozwoli ci odzyskać Rozpylacz nawozu. Jeśli uratowałeś Agrocentrum, możesz zanieść ten przedmiot Kantalupie Lewisowi, a w nagrodę otrzymasz od niego... cóż, kilka Kantalup.

11 - Bolec. Ten potężnie zbudowany Indianin okaże się ochroniarzem Caseya Jamesa. Jeśli jednak z powodzeniem rozwiążesz konflikt pomiędzy Topekanami a Atchisończykami, zaoferuje ci swoje usługi. Tym samym staniesz przed szansą włączenia do swojej drużyny naprawdę przydatnego wojownika pierwszej linii.

12 - zepsuta studnia. Możesz spróbować ją naprawić przy pomocy umiejętności Mechanik. Jeśli ci się uda, zyskasz wdzięczność mieszkańców osady oraz możliwość uzupełnienia zapasów wody.

13 - huśtawka. Tuż pod nią ukryte są Szczęki hamulcowe, których poszukuje Kekkahbah. Aby się do nich dostać, wystarczy zniszczyć hustawkę przy pomocy broni lub umiejętności Brutal. Pamiętaj tylko, że zabranie szczęk i zaniesienie ich wodzowi Topekan nie zakończy konfliktu pomiędzy jego plemieniem a Atchisończykami.

14 - Casey James. Mężczyzna okaże się przywódcą Atchisończyków, co czyni go kluczowym w kontekście rozwiązania konfliktu pomiędzy dwoma zwaśnionymi plemionami.

Ponadto, jeśli udało ci się naprawić studnię (12), Casey wynagrodzi cię pojedynczą Bombą rurową.

W domu Caseya, na jednej z półek, odnajdziesz książkę zatytułowaną Opowieść o Johnie Henrym, część 2. Przeczytanie jej przybliży cię do zdobycia Osiągnięcia Historyk Pustkowi.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.