Miasto Darwin

Solucja i poradnik gry Wasteland 2

Wstęp

Miasto Darwin jest lokacją całkowicie opcjonalną, lecz mimo tego wartą odwiedzenia. Rozwiążesz tutaj dość istotny wątek poboczny, a także znajdziesz... lek na raka. Istnieje również szansa, że opuścisz miasto z nową towarzyszką, choć powodzenie tej misji zależy w dużej mierze od podejmowanych wcześniej wyborów - szczególnie w kontekście rozwoju bohaterów.

Aby zaznaczyć Darwin na swojej mapie, wystarczy porozmawiać na wszystkie możliwe tematy z Kasatorem, którego zawsze znajdziesz w kwaterze głównej Strażników. Ten sam efekt uzyskasz, jeśli zdecydujesz się wykonać misję Pokażcie tajemniczy dziennik generałowi Vargasowi - twój przełożony wyda ci rozkaz zbadania miasta i w związku z powyższym oznaczy ja na twojej mapie.

UWAGA! Droga do Darwin prowadzi przez tereny silnie skażone promieniowaniem, dlatego przed wyruszeniem w podróż upewnij się, że posiadasz Kombinezony antyradiacyjne przynajmniej II stopnia. Takowe możesz zakupić m.in. u kpr. Solveig Sefors w Twierdzy Strażników.

Mapa lokacji

  • Wasteland 2 - Ikona skrzyni - skrzynie z losową bronią, amunicją, medykamentami oraz różnego rodzaju szmelcem.
  • Wasteland 2 - Ikona łopaty - zakopane skarby. Użyj Łopaty, aby wydobyć skrzynię z losowymi przedmiotami.
  • Wasteland 2 - Ikona brutala - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Brutal.
  • Wasteland 2 - Ikona elektryka - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Elektryk.
  • Wasteland 2 - Ikona mechanika - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Mechanik.
  • Wasteland 2 - Ikona hakera - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Haker.
  • Wasteland 2 - Ikona naprawy tosterów - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Naprawa tosterów.
  • Wasteland 2 - Ikona sapera - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Saper.
  • Wasteland 2 - Ikona włamywacza - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Włamywacz.
  • Wasteland 2 - Ikona kasiarza - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Kasiarz.

1 - droga pozwalająca otworzyć mapę świata.

2 - 11 ofiar zarazy. Gdy tylko cię zobaczą, ruszą do ataku. Pojedynczo nie są szczególnie groźni, jednakże jeśli pozwolisz się otoczyć, możesz mieć kłopoty. Najlepiej wyeliminuj możliwie jak najwięcej z nich z dystansu.

3 - posąg. Kiedy go aktywujesz, wszyscy członkowie oddziału otrzymają +1 pkt umiejętności.

4 - 10 ofiar zarazy. Walka z nimi będzie wyglądać podobnie jak wcześniej (2), jednakże tak naprawdę jest całkowicie opcjonalna - możesz bowiem obejść centralny budynek od wschodu. Niemniej, aby to się udało, niezbędna jest postać z rozwiniętą umiejętnością Włamywacz lub Brutal.

 

Wysiłek jest jednak istotny w kontekście pomyślnego zakończenia misji pobocznej Wyleczcie chorych mutantów.

5 - wejście do laboratorium. Jeśli posiadasz w drużynie Rose, ta przypomni sobie hasło do drzwi z czasów wspólnej pracy z dr Finsterem i automatycznie otworzy wrota. W przeciwnym wypadku będziesz musiał samodzielnie poradzić sobie z tą zagadką, której rozwiązanie znajduje się na masce szalonego naukowca, którą można znaleźć w muzeum w kwaterze głównej Strażników. Hasło to zatem PROTEUS lub 7768387.

UWAGA! Samodzielne podanie kodu do drzwi pozwoli ci odblokować Osiągnięcie Złowieszcza spuścizna. Jak jednak podano wyżej, stanie się to możliwe tylko w przypadku, gdy w momencie wejścia w interakcję z bramą Rose będzie znajdować się poza twoim oddziałem!

Warto dodać, że po ukończeniu misji Wyleczcie chorych mutantów pod wejściem do laboratorium możesz napotkać Pizepi Joren. Aby tak się stało, całkowita, bieżąca liczba pkt Charyzmy musi wynosić 22 lub więcej; czasami mutantka zjawia się losowo pomimo niższej wartości tego atrybutu, jednak zdarza się to bardzo rzadko i nie warto na to liczyć. W każdym razie zielonoskóra badaczka zapyta cię o możliwość dołączenia do Strażników, a że jest wybitną specjalistką od broni energetycznej, warto rozważyć tę kandydaturę. Należy przy tym zaznaczyć, że do spotkania nie musi dojść zaraz po ukończeniu wspomnianej misji - jeśli nie posiadasz odpowiednio rozwiniętej Charyzmy, możesz opuścić Darwin i wrócić tutaj później.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.