Wóz Ricka

Solucja i poradnik gry Wasteland 2

Wstęp

Podczas wykonywania misji Znajdźcie sposób na dotarcie do Damonty i zamontujcie drugi wzmacniak możesz zawrzeć układ z Rickiem Baychowskim: wypuścisz go z więzienia Strażników, jeśli ten wskaże ci drogę do swojej kryjówki i pozwoli zabrać stamtąd kombinezony antyradiacyjne. Jeżeli zgodzisz się na taki układ, pijak oznaczy niniejsze miejsce na mapie i bedzie ci towarzyszyć w podróży. Jeżeli odmówisz, nie poznasz lokalizacji kryjówki Ricka, lecz będziesz w stanie ją wykryć przy pomocy odpowiednio wysokiej Percepcji.

UWAGA! Rick Baychowski posiada tylko 20 PŻ i, jeśli zabierzesz go ze sobą, nie będzie uczestniczył w żadnej walce. To jednak wcale nie zmienia faktu, że wrogowie mogą go zaatakować i zabić. Postaraj się, aby nie stało się to przed dotarciem do jego kryjówki.

Mapa lokacji

  • Wasteland 2 - Ikona skrzyni - skrzynie z losową bronią, amunicją, medykamentami oraz różnego rodzaju szmelcem.
  • Wasteland 2 - Ikona łopaty - zakopane skarby. Użyj Łopaty, aby wydobyć skrzynię z losowymi przedmiotami.
  • Wasteland 2 - Ikona brutala - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Brutal.
  • Wasteland 2 - Ikona elektryka - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Elektryk.
  • Wasteland 2 - Ikona mechanika - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Mechanik.
  • Wasteland 2 - Ikona hakera - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Haker.
  • Wasteland 2 - Ikona naprawy tosterów - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Naprawa tosterów.
  • Wasteland 2 - Ikona sapera - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Saper.
  • Wasteland 2 - Ikona włamywacza - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Włamywacz.
  • Wasteland 2 - Ikona kasiarza - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Kasiarz.

1 - droga pozwalająca otworzyć mapę świata.

2 - postój. W tym miejscu Rick zapyta, czy naprawdę pozwolisz mu odejść wolno. Jeśli potwierdzisz, otrzymasz kod do jego sejfu - 733. Decyzja podjęta w tym momencie jest wiążąca w kontekście zadania pobocznego Wypuśćcie Ricka Baychowskiego z aresztu – albo i nie.

3 - most. Podczas pokonywania go zostaniesz wezwany przez gen. Vargasa. Dowódca Strażników rozkaże ci przyprowadzić Ricka na przesłuchanie. Bez względu na to, co mu odpowiesz, twoja poprzednia decyzja (2) pozostanie w mocy.

4 - 4 warany arizońskie. Postaraj się odstrzelić przynajmniej połowę z nich z bezpieczniej odległości. Dopilnuj też, by nie dopadły Ricka.

5 - zepsuty toster. Jeśli zdołąsz go naprawić, w środku znajdziesz Wyblakłą fotografię. W późniejszym etapie gry będziesz mógł ją wymienić u zastępcy szeryfa Mony Shery w Angelorium na Miotacz neutronów.

6 - sejf. Otworzysz go kodem podanym przez Ricka - 733 - albo nieco bardziej konwencjonalnym sposobem. W środku odkryjesz obiecane przez Baychowskiego Kombinezony antyradiacyjne. Jest to jeden z kluczowych momentów misji Znajdźcie sposób na dotarcie do Damonty i zamontujcie drugi wzmacniak.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.