Wstęp
Agrocentrum nie można już uratować, jednakże będziesz mógł pomścić zabitych - i to właśnie w głównym kompleksie laboratorium. To tutaj napotkasz głównego winowajcę całego zamieszania, a przy tym będziesz mógł splądrować nikomu już niepotrzebne magazyny. Stąpaj jednak ostrożnie, ponieważ zmutowane, wybuchowe rośliny rozprzestrzeniły się po całym budynku.
Mapa lokacji
- - skrzynie z losową bronią, amunicją, medykamentami oraz różnego rodzaju szmelcem.
- - zakopane skarby. Użyj Łopaty, aby wydobyć skrzynię z losowymi przedmiotami.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Brutal.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Elektryk.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Mechanik.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Haker.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Naprawa tosterów.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Saper.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Włamywacz.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Kasiarz.
1 - wyjście prowadzące na krwawe pola.
2 - dr Patrick Larsen. Były szef tutejszego szpitala spróbuje zrelacjonować wydarzenia z Agrocentrum, ale od samego początku jego opowieść będzie wydawała się nieco mętna... Jeśli go przyciśniesz (Cwaniak - poz. 2 w wersji oryginalnej, poz. 4 w Director's Cut), a następnie Zakapior - poz. 4), przyzna że to on sabotował działania tutejszego kompleksu badawczego i to on stoi za jego zniszczeniem. Bez względu na to co powiesz, rozmowa zakończy się walką.
Potyczka z drem Larsenem może okazać się dość wymagająca, ponieważ będzie posiadał on dużo PŻ i atakował kilka razy w ciągu tury, dlatego trzymaj swoich słabszych bohaterów na dystans. Z drugiej strony lekarz nie będzie nosił zbyt mocnego pancerza, a zatem skup na nim całą siłę ognia. Warto zauważyć, że w momencie śmierci Larsen wybuchnie tak jak każdy inny Strąkoczłek, dlatego postaraj się wycofać wszystkich swoich Strażników poza pole rażenia eksplozji.
Przy szczątkach dra Larsena odnajdziesz m.in. cztery tomy dzieła Historia Agrocentrum. Przeczytanie każdej z nich przybliży cię do zdobycia Osiągnięcia Historyk Pustkowi.
3 - zniszczona wieża radiowa. Po krótkich oględzinach okaże się, że instalowanie na niej wzmacniaków nie ma żadnego sensu. W związku z powyższym gen. Vargas wyda ci nowy rozkaz, a twoim kolejnym celem podróży będzie Damonta.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!