Wstęp
Jeśli w pierwszej kolejności postanowiłeś uratować Agrocentrum, Highpool zostało zdobyte przez Rozwalaczy i niemal totalne zniszczone. W związku z powyższym możesz zapomnieć o użyciu tutejszej wieży radiowej, co bynajmniej nie znaczy, że nie znajdziesz tu zupełnie niczego do roboty.
Na całym obszarze natkniesz się na mniejsze lub większe grupki Rozwalaczy. Drogę zastąpią ci też przedstawiciele lokalnej fauny i to prawdopodobnie oni będą stanowić największe wyzwanie.
Mapa lokacji
- - skrzynie z losową bronią, amunicją, medykamentami oraz różnego rodzaju szmelcem.
- - zakopane skarby. Użyj Łopaty, aby wydobyć skrzynię z losowymi przedmiotami.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Brutal.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Elektryk.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Mechanik.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Haker.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Naprawa tosterów.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Saper.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Włamywacz.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Kasiarz.
1 - droga pozwalająca otworzyć mapę świata.
2 - walka. Zanim dotrzesz do samego Highpool, będziesz musiał stawić czoło czterem waranom arizońskim. Bestie okażą się całkiem wytrzymałe i mogą stanowić nie lada wyzwanie dla niedoświadczonego oddziału Strażników. Na szczęście nie będą też zbyt mobilne, dlatego przynajmniej połowę z nich powinieneś być w stanie zabić, zanim skrócą dystans i zaczną stanowić prawdziwe zagrożenie.
3 - walka. Tym razem na twojej drodze stanie trójka szeregowych Rozwalaczy, która nie powinna ci sprawić większych problemów.
4 - walka. Kolejna parka Rozwalaczy do odstrzału.
5 - pole minowe. Jeśli nie będziesz posiadał w drużynie sapera, lepiej omiń to miejsce szerokim łukiem. W przeciwnym wypadku stąpaj ostrożnie i likwiduj stopniowo jedną minę po drugiej.
6 - walka. Trzech kolejnych Rozwalaczy spróbuje cię powstrzymać. Raczej z marnym skutkiem.
7 - wejście/wyjście z domu.
8 - Sean Bergin. Mieszkaniec Highpool będzie oczywiście wściekły, że Strażnicy nie przybyli wcześniej i nie ocalili miasta. Jeżeli zechcesz zamienić z nim kilka słów więcej, będziesz musiał uratować go przed przywódczynią Rozwalaczy, Młociarą, oraz dwójką jej przybocznych. Kobieta z młotem zamiast ręki okaże się oczywiście najbardziej niebezpiecznym przeciwnikiem, dlatego postaraj się ją zabić, zanim zbliży się do twojego oddziału. Pozostała dwójka Rozwalaczy nie powinna stanowić wielkiego zagrożenia. Uważaj tylko, by w trakcie walki nie "uszkodzić" Bergina!
Kiedy będzie po wszystkim, ostatni mieszkaniec Highpool wskaże ci na mapie kryjówkę Rozwalaczy i poprosi o wywarcie zemsty. W ten oto sposób otrzymasz zadanie poboczne Znajdźcie twierdzę Rozwalaczy i zlikwidujcie ich. Wykonanie go nie poprawi jednak opinii Bergina o Strażnikach.
9 - walka. W tym miejscu napotkasz dwa warany arizońskie. Łatwo nie będzie, ale jeśli wcześniej poradziłeś sobie z czwórką, to poradzisz sobie i teraz.
10 - walka. Kolejne dwa warany arizońskie staną na twojej drodze. Niemniej mnogość osłon na tym obszarze uczyni tę walkę stosunkowo łatwą.
11 - Łom, Śmierciomistrz i Topór. Trójka Rozwalaczy będzie stanowić nieco większe wyzwanie niż ich koledzy, ale element zaskoczenia w postaci celnie rzuconego granatu powinien znacząco ułatwić sprawę.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!