Przekażcie atomówkę z Silosu 7 Milicji Grzechotników

Solucja i poradnik gry Wasteland 2

Wstęp

Jeśli zdecydowałeś się dołączyć do Milicji Grzechotników i wyeliminować szalonych mnichów, jedyną osobą, która może otworzyć ci przejście do pozostałej części Kanionu, będzie kpt. Sadler. Przywódca organizacji poprosi cię przy tym, abyś udał się do Silosu 7 i zdobył prawdziwą głowicę nuklearną, tym samym zabezpieczając dominację Grzechotników w tym regionie Arizony.

Mapy lokacji

Silos 7

1 - droga prowadząca do obszaru Kanionu Tytana.

2 - dwa działka kal. 20 mm.

3 - pole minowe.

4 - przejście wiodące do wnętrza silosu.

5 - brat Wright i panel kontrolny bomby atomowej.

Opis

Silos 7 jest położony daleko na północ od Świątyni Tytana. Na miejscu nie zastaniesz żadnych wrogów, za to będziesz musiał zmierzyć się z zasiekami przygotowanymi przez brata Wrighta, obecnego "opiekuna" nuklearnego bunkra. Działka (2) najlepiej zhakować, ewentualnie zniszczyć materiałami wybuchowymi. Pole minowe (3) będzie z kolei wyzwaniem dla twojego sapera. Kiedy usuniesz wszystkie pułapki, droga do wnętrza silosu (4) stanie otworem.

W środku spotkasz ww. brata Wrighta (5). Były mnich powie ci, że przybył tutaj na polecenia ojca Enoli, lecz ostatecznie stwierdził, że atomówka nie powinna trafić w ręce Sług Atomowego Grzyba i postanowił poświęcić swoje życie na ufortyfikowanie silosu oraz rozbrojenie ładunku nuklearnego. O ile to pierwsze wyszło mu całkiem nieźle, o tyle całkowicie zawiódł na tym drugim polu. Niemniej brat Wright nie zamierza walczyć z tobą i ginąć za sprawę. Zamiast tego po prostu pozostawi decyzję dot. przeznaczenia bomby w twoich rękach. Staniesz zatem przed następującym wyborem:

  • Bez względu na to, czy zdecydujesz się wysłać ładunek do "składu zaopatrzenia", czyli de facto do kwatery Milicji Grzechotników, czy też do zdobytego właśnie przez nich Silosu 8, zrealizujesz polecenie kpt. Sadlera i tym samym ugruntujesz kontrolę tej paramilitarnej organizacji nad Kanionem Tytana. W ten oto sposób odblokujesz Osiągnięcie Ogień zwalczaj ogniem, a dowódca Grzechotników oraz por. Bridewall odwdzięczą się za pomoc podczas wielkiego finału Wasteland 2.
  • Alternatywnie, przy wykorzystaniu umiejętności Saper (poz. 4) lub Mechanik (poz. 4), możesz... rozbroić bombę. Wówczas Milicja Grzechotników utraci pełną kontrolę nad Kanionem Tytana, wikłając się w wojnę przeciwko łupieżcom. Ty natomiast odblokujesz Osiągnięcie Kolorowe kabelki.

    UWAGA! Jeśli podczas próby rozbrojenia bomby zaliczysz krytyczną porażkę, ładunek zostanie zdetonowany na miejscu, a ty zobaczysz ekran końca gry!

Po powrocie do Świątyni Tytana będziesz musiał zmierzyć się z konsekwencjami swojej decyzji:

  • Jeśli wysłałeś atomówkę Milicji Grzechotników, ci przejmą kontrolę nad Kanionem Tytana. Kpt. Sadler pogratuluje ci sukcesu i zagwarantuje dostęp do kwatermistrza tej organizacji, kpt. Martina Hogana. Ten pomoże ci uzupełnić zapasy broni i amunicji w promocyjnej cenie. Ponadto, jeśli nie zabiłeś nigdy żadnego z Milicjantów, Sadler pozwoli ci wędrować przez "jego" Kanion za darmo. W przeciwnym wypadku za każdorazowe przejście będziesz musiał zapłacić 150 szt. złomu.

    Na marginesie warto dodać, że w przyszłości kpt. Sadler i por. Bridewell spłacą dług wdzięczności, dołączając do Strażników podczas ostatniej bitwy w grze.

    Na miejscu spotkasz też oficera Milicji znanego jako Gary "NaCL" Wolfe. Żołnierz Sadlera powie ci, że jest gotów poszukać nowych wyzwań i dołączyć do Strażników. Aby tak się jednak stało, suma punktów Charyzmy w twoim oddziale musi być równa lub większa 25.
  • Jeśli zdecydowałeś się rozbroić atomówkę, Milicja Grzechotników utrzyma Kanion Tytana w swoich rękach, jednakże stanie w obliczu wojny domowej z łupieżcami. Kpt. Sadler będzie wściekły. Dowódca paramilitarnej organizacji każe ci zejść z oczu i nigdy nie wracać - delikatnie mówiąc. Wprawdzie nadal będziesz mógł skorzystać z usług kpt. Hogana, jednakże bez najmniejszego choćby rabatu.

    Na miejscu spotkasz za to nowego, potencjalnego towarzysza - byłego Sługę Atomowego Grzyba znanego jako Corran Cain. Mnich będzie żywił nadzieję, że wędrówka pośród Strażników pozwoli mu odnaleźć nowego boga, jednak aby dołączył do twojego oddziału, suma punktów Charyzmy wszystkich kontrolowanych przez ciebie bohaterów musi być równa lub większa 18.

W każdym z ww. przypadków niniejsze zadanie dobiegnie końca.

 


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.