Wiedźmin 3 i technologia Motion Capture

Motion Capture to technologia wykorzystywana w przemyśle growym już od dobrych kilku lat. Nikt nie ma chyba wątpliwości, że większość animacji tworzonych na potrzeby Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu powstaje właśnie w ten sposób. O tym, jak wygląda cały proces, możemy dowiedzieć się z najnowszego filmu przygotowanego przez GameInformera.

O problemach i wyzwaniach, jakie stawia przed animatorami technologia Motion Capture, opowiada pracownik CDPR, Tomasz Zawada. Wideo obejrzycie tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.