Stalowy Miecz wojownika Dzikiego Gonu jest dostępny w jednym z trzech rodzajów: jako przedmiot zwykły, magiczny oraz mistrzowski.
Miecz wojownika Dzikiego Gonu (zwykły)
Runy: 1
Obrażenia: 90-92 + 10/poziom gracza
Waga: 2.11
Efekty specjalne:
- Premia przy trafieniu krytycznym: +25%
- Szansa na zamrożenie: +1%
Gdzie szukać? Miecz ten możesz znaleźć przy trupach wojowników Dzikiego Gonu (niekiedy zwanymi Duchami), z którymi zmierzysz się co najmniej kilka razy (m.in. podczas takich zadań jak Po omacku i Kamień Słoneczny).
Miecz wojownika Dzikiego Gonu (magiczny)
Runy: 1
Obrażenia: 88-90 + 10/poziom gracza
Waga: 2.11
Efekty specjalne:
- Szansa na zamrożenie: +1%
- Dwa z poniższej listy efektów (mogą się kumulować):
- Przebicie pancerza: +30-40
- Moc Znaku Aard: +4-5%
- Moc Znaku Igni: +4-5%
- Moc Znaku Quen: +4-5%
- Moc Znaku Yrden: +4-5%
- Moc Znaku Aksji: +4-5%
- Przyrost Punktów Adrenaliny: +3-4%
- Premia przy trafieniu krytycznym: +8-10%
- Szansa na trafienie krytyczne: +3-4%
- Szansa na wywołanie krwawienia: +4-5%
- Szansa na zatrucie: +4-5%
Gdzie szukać? Miecz ten możesz znaleźć przy trupach wojowników Dzikiego Gonu (niekiedy zwanymi Duchami), z którymi zmierzysz się co najmniej kilka razy (m.in. podczas takich zadań jak Po omacku i Kamień Słoneczny).
Miecz wojownika Dzikiego Gonu (mistrzowski)
Runy: 1
Obrażenia: 85-95 + 10/poziom gracza
Waga: 2.11
Efekty specjalne:
- Szansa na zamrożenie: +1%
- Jeden z poniższej listy efektów (mogą się kumulować):
- Przebicie pancerza: +18-32
- Premia przy trafieniu krytycznym: +3-8%
- Szansa na trafienie krytyczne: +2-3%
- Szansa na wywołanie krwawienia: +2-4%
Gdzie szukać? Miecz ten możesz znaleźć przy trupach wojowników Dzikiego Gonu (niekiedy zwanymi Duchami), z którymi zmierzysz się co najmniej kilka razy (m.in. podczas takich zadań jak Po omacku i Kamień Słoneczny).
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!