Trening strzelecki jest jedną z umiejętności dostępnych w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Trening strzelecki - umiejętność podstawowa
Umożliwia używanie kuszy.
Umiejętność tę warto odblokować i - być może - zainwestować w nią kilka punktów, lecz w gruncie rzeczy jest opcjonalna. Strzelanie z kuszy przydaje się przede wszystkim pod wodą, gdzie jest jedyną bronią Wiedźmina. Owszem, odpowiednio rozwinięte umiejętności strzeleckie pozwalają również ściągać na ziemię latające potwory, lecz wcale nie gorzej sprawdza się w tej roli Znak Aard. Stąd nie należy traktować ulepszania tej umiejętności w sposób priorytetowy, a w skrajnym przypadku można tę część drzewka szermierki całkowicie pominąć.
Niezbędne umiejętności: brak
Niezbędne pkt umiejętności: 0
Trening strzelecki - ulepszenia
Refleks
Niezbędne umiejętności: Trening strzelecki
Niezbędne pkt umiejętności: 0
Poziom | Efekty |
1 | Spowolnienie czasu podczas mierzenia z kuszy jest większe o 15%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% | |
2 | Spowolnienie czasu podczas mierzenia z kuszy jest większe o 30%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% | |
3 | Spowolnienie czasu podczas mierzenia z kuszy jest większe o 45%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
Zimna krew
Niezbędne umiejętności: Trening strzelecki
Niezbędne pkt umiejętności: 8
Poziom | Efekty |
1 | Każdy celny strzał dodaje 0.04 Punktu Adrenaliny. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% | |
2 | Każdy celny strzał dodaje 0.08 Punktu Adrenaliny. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% | |
3 | Każdy celny strzał dodaje 0.12 Punktu Adrenaliny. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% | |
4 | Każdy celny strzał dodaje 0.16 Punktu Adrenaliny. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% | |
5 | Każdy celny strzał dodaje 0.2 Punktu Adrenaliny. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Znajomość anatomii
Niezbędne umiejętności: Trening strzelecki
Niezbędne pkt umiejętności: 20
Poziom | Efekty |
1 | Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 5%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% | |
2 | Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 10%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% | |
3 | Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 15%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% | |
4 | Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 20%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% | |
5 | Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 25%. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Czuły punkt
Niezbędne umiejętności: Trening strzelecki
Niezbędne pkt umiejętności: 30
Poziom | Efekty |
1 | Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 5 sekund. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% | |
2 | Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 10 sekund. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% | |
3 | Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 15 sekund. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% | |
4 | Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 20 sekund. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% | |
5 | Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 25 sekund. |
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!