Trening strzelecki

Przewodnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Trening strzelecki jest jedną z umiejętności dostępnych w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Trening strzelecki - umiejętność podstawowa

Umożliwia używanie kuszy.

Umiejętność tę warto odblokować i - być może - zainwestować w nią kilka punktów, lecz w gruncie rzeczy jest opcjonalna. Strzelanie z kuszy przydaje się przede wszystkim pod wodą, gdzie jest jedyną bronią Wiedźmina. Owszem, odpowiednio rozwinięte umiejętności strzeleckie pozwalają również ściągać na ziemię latające potwory, lecz wcale nie gorzej sprawdza się w tej roli Znak Aard. Stąd nie należy traktować ulepszania tej umiejętności w sposób priorytetowy, a w skrajnym przypadku można tę część drzewka szermierki całkowicie pominąć.

Niezbędne umiejętności: brak
Niezbędne pkt umiejętności: 0

Trening strzelecki - ulepszenia

Refleks

Niezbędne umiejętności: Trening strzelecki
Niezbędne pkt umiejętności: 0

Poziom Efekty
1 Spowolnienie czasu podczas mierzenia z kuszy jest większe o 15%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
2 Spowolnienie czasu podczas mierzenia z kuszy jest większe o 30%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
3 Spowolnienie czasu podczas mierzenia z kuszy jest większe o 45%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%

Zimna krew

Niezbędne umiejętności: Trening strzelecki
Niezbędne pkt umiejętności: 8

Poziom Efekty
1 Każdy celny strzał dodaje 0.04 Punktu Adrenaliny.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
2 Każdy celny strzał dodaje 0.08 Punktu Adrenaliny.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
3 Każdy celny strzał dodaje 0.12 Punktu Adrenaliny.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
4 Każdy celny strzał dodaje 0.16 Punktu Adrenaliny.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
5 Każdy celny strzał dodaje 0.2 Punktu Adrenaliny.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%

Znajomość anatomii

Niezbędne umiejętności: Trening strzelecki
Niezbędne pkt umiejętności: 20

Poziom Efekty
1 Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 5%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
2 Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 10%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
3 Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 15%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
4 Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 20%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
5 Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 25%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%

Czuły punkt

Niezbędne umiejętności: Trening strzelecki
Niezbędne pkt umiejętności: 30

Poziom Efekty
1 Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 5 sekund.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
2 Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 10 sekund.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
3 Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 15 sekund.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
4 Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 20 sekund.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
5 Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 25 sekund.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%

Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.