Eksploracja
Zach. Redania
1 - obóz trubadurów.
2 - kryjówka trubadurów.
Wstęp
Na północny-zachód od wsi Jantra natkniesz się na dwóch trubadurów (1), którzy zaproponują ci odrobinę gorzałki. Jeśli zgodzisz się z nimi napić, rozpoczniesz niniejsze zadanie.
Opis
Zabawa z nowopoznanymi kompanami od kielicha rozgorzeje na dobre, w rezultacie czego stracisz przytomność. Kiedy obudzisz się rankiem, odkryjesz że zniknął cały twój ekwipunek! Na szczęście wiedźmińskie zmysły pozostały ostre jak zawsze. Użyj ich, by odnaleźć ślady złodziejaszków, które zaprowadzą cię wprost do pobliskiej wsi Jantra i ukrywających się tam trubadurów (2). Przerażeni mężczyźni natychmiast oddadzą ci wszystkie skradzione przedmioty, a dodatkowo otrzymasz również 10 PD. Ponadto możesz zażądać od wędrownych muzyków rekompensaty. Jeśli to zrobisz, uzyskasz Rzeczy osobiste bardów, które później będziesz mógł sprzedać za ok. 100 novigradzkich koron.
I to by było na tyle, jeśli chodzi o novigradzką gościnność.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!