Terapia szokowa

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Ard Skellig

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Zadania poboczne - Terapia szokowa - Ard Skellig

1 - Druid.

2 - wieś Blandare.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od Druida (1), którego spotkasz nieopodal świętego dębu Gedyneith, w zachodniej części Ard Skellig, nieopodal wsi Blandare (2).

 

Opis przejścia

Nieznany z imienia druid powie ci, że jego przyjaciel Egil stracił niedawno głos. Nie wiadomo, w jaki sposób się to stało, jednakże zdaniem twojego rozmówcy silne emocje - takie jak gniew lub frustracja - mogłyby pomóc niememu w odzyskaniu głosu. W zamian za pomoc Druid obieca ci oddać swoją kartę do Gwinta.

Egila, a dokładnie Milczącego Druida, spotkasz nieopodal miejsca spotkania swojego zleceniodawcy. Tytułową "terapię szokową" możesz zaaplikować na trzy sposoby:

  • strącając znakiem Aard pobliskie gniazdo os;
  • hałasując garnkami druida, co również możesz uczynić znakiem Aard;
  • gasząc ognisko, przy którym medytuje Egil (nawet wtedy, gdy jest zgaszone).

Kiedy zastosujesz wszystkie trzy metody, Milczący Druid wścieknie się i każe ci się odczepić. Zruga cię także za to, że przez twoje zachowanie złamał śluby milczenia... Zdaje się zatem, że ktoś zrobił z ciebie głupca.

Wróć do Druida, który zlecił ci to zadanie. Miłośnik natury okaże się wielce zadowolony ze swojego "żartu". Bez względu na to, jak skomentujesz całą sprawę, otrzymasz kartę Iorwetha (Jednostki strzeleckie 10) oraz 75 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.