Wstęp
Po podjęciu decyzji ws. losu atomowóki z Silosu 7 wygląd całego Kanionu Tytana ulegnie znaczącej zmianie. Ten wariant zobaczysz, jeśli zdecydowałeś się współpracować ze Sługami Atomowego Grzyba, lecz ostatecznie rozbroiłeś ładunek nuklearny.
Mapa lokacji
- - skrzynie z losową bronią, amunicją, medykamentami oraz różnego rodzaju szmelcem.
- - zakopane skarby. Użyj Łopaty, aby wydobyć skrzynię z losowymi przedmiotami.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Brutal.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Elektryk.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Mechanik.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Haker.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Naprawa tosterów.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Saper.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Włamywacz.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Kasiarz.
1 - miejsce startowe po powrocie z Silosu 7 i zarazem przejście do mapy świata.
2 - Ojciec Enola. Duchowego przywódcę Sług Atomowego Grzyba zastaniesz w stanie agonalnym. Ten opowie ci o wojnie domowej, która rozpoczęła się w Kanionie Tytana po utracie wpływów przez szalonych mnichów, przeklnie cię i umrze.
3 - bitwa z Chaotami. Mniej więcej w tym miejscu czwórka bandytów rzuci ci się do gardła. Część z nich rozpocznie potyczkę na dachu pobliskiego budynku, dlatego postaraj się skorzystać z okolicznych osłon, by zniwelować ich przewagę.
4 - bitwa z Chaotami. Kolejna czwórka zbirów stanie naprzeciw ciebie. Tym razem jednak to ty będziesz mógł ustawić swoich snajperów na dachu budynku w centrum dawnej świątyni, tym samym znacząco ułatwiając sobie całą potyczkę.
5 - studnia. Umożliwi ci uzupełnienie bukładów i to, o dziwo, za darmo!
6 - por. Bridewell. Tuż za bramą dawnej świątyni spostrzeżesz, jak Milicja Grzechotników pod dowództwem wspomnianej najemniczki dokonuje egzekucji kilku bandytów. Kiedy ci ostatni padną trupem, żołnierze zwrócą lufy swoich karabinów przeciwko tobie. Czeka cię zatem średnio wymagająca bitwa na bardzo krótkim dystansie. Na szczęście wrogowie rozpoczną tę potyczkę stłoczeni, więc celnie rzucony granat może znacząco przybliżyć cię do zwycięstwa..
7 - Corran Cain. Były Sługa Atomowego Grzyba będzie żywił nadzieję, że wędrówka pośród Strażników pozwoli mu odnaleźć nowego boga, jednak aby dołączył do twojego oddziału, suma punktów Charyzmy wszystkich kontrolowanych przez ciebie bohaterów musi być równa lub większa 18.
8 - bitwa z Chaotami. Tym razem natkniesz się tylko na parę patrolujących zbirów, lecz istnieje duża szansa, że odgłosy walki zaalarmują ich kompanów (9), co może nieco skomplikować sprawę.
9 - bitwa z Chaotami. Jest to opcjonalna potyczka, której łatwo uniknąć, jednak jeśli zależy ci na PD lub po prostu zechcesz dokopać paru łupieżcom więcej, to mniej więcej w tym miejscu czwórka z nich zgotuje ci gorące powitanie. Nie będą jednak mieli dokąd się wycofać, dlatego są z góry skazani na zagładę.
10 - bitwa z Chaotami. Trójka bandytów będzie oddzielać cię od wyjścia z wąwozu. Czy tego chcesz, czy nie, będziesz musiał przejść po ich trupach.
11 - toster. Jeśli zdołasz go naprawić, wydobędziesz z niego książkę zatytułowaną Pieśń o Ognistej Powodzi, której przeczytanie przybliży cię do zdobycia Osiągnięcia Historyk Pustkowi. Po lekturze utwór ten warto zanieść do Isaaka Leibowitza, którego spotkasz nieopodal kopalni Lewe L'Iczka. W zamian za książkę zaoferuje ci Instrukcję naprawy Chevroleta Impali, rocznik 1967, która podniesie o 1 pkt umiejętność Mechanik wybranej postaci.
12 - przejście otwierające mapę świata.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!