Zamontujcie wzmacniaki na dwóch wieżach radiowych

Solucja i poradnik gry Wasteland 2

Wstęp

Zadanie to w zasadzie pokrywa się z większością wątku głównego w pierwszym rozdziale Wasteland 2. Wszystko bowiem zaczyna się od tego, że Strażnicy wychwytują tajemniczą transmisję radiową o nieznanym pochodzeniu. Gen. Vargas nie pozwoli zbagatelizować sytuacji i rozkaże Teamowi Echo, czyli twojemu oddziałowi, by zamontował wzmacniaki na dwóch wieżach, co powinno zapewnić czysty, płynny przekaz. Zadanie to otrzymasz zatem automatycznie po ukończeniu misji Poszukajcie w pobliżu wieży radiowej wzmacniaków, które miał przy sobie As.

Opis

Pierwony rozkaz gen. Vargasa nakazuje skorzystanie z wież Matta Forrestala w Agrocentrum oraz szefa ochrony Bergina w Highpool. Jak jednak nietrudno się domyślić, z biegiem czasu sprawy się nieco skomplikują.

Pierwsza wieża

Niedługo po tym, jak opuścisz Twierdzę Strażników, otrzymasz dwa wezwania SOS. Szybko okaże się, że pochodzą one odpowiednio z Highpool oraz Agrocentrum. Nie możesz zjawić się w obu miejscach na czas, dlatego będziesz musiał podjąć ważną decyzję i wybrać miejsce, do którego udasz się w pierwszej kolejności.

  • Jeśli wybierzesz Highpool, będziesz musiał pomóc mieszkańcom miasta odeprzeć inwazję gangu Rozwalaczy. Zadanie to pokrywa się z misją Chrońcie Highpool przed Rozwalaczami. Jeżeli z powodzeniem obronisz Highpool i przywrócisz zasilanie w wieży radiowej, będziesz mógł zamontować na niej wzmacniak.

    W międzyczasie Agrocentrum zostanie zniszczone wraz z tamtejszą wieżą radiową. Drugiej wieży będziesz musiał poszukać gdzie indziej.
  • Jeśli wybierzesz Agrocentrum, będziesz musiał stawić czoło ekspansji śmiercionośnych roślin i zwierząt, które zaatakowały stację badawczą oraz jej pracowników. Zadanie to pokrywa się z misjami wątku głównego Współpracuj z Kathy Lawson, aby znaleźć lekarstwo na zarazę z Agrocentrum oraz Wyłączcie system nawadniania, żeby powstrzymać rozprzestrzenianie się zarazy. Jeżeli wszystko pójdzie po twojej myśli, uzyskasz dostęp do wieży radiowej w Agrocentrum i będziesz mógł zamontować na niej wzmacniak.

    W międzyczasie Highpool zostanie zniszczone wraz z tamtejszą wieżą radiową. Drugiej wieży będziesz musiał poszukać gdzie indziej.
  • Istnieje jeszcze trzecia możliwość, w której zarówno Highpool, jak i Agrocentrum ulegną zagładzie. Może się tak stać, jeśli odwiedzisz obie lokacje, opuścisz je, nie ukończywszy ww. zadań, i odczekasz pewien czas, w którym Rozwalacze i zmutowane rośliny zaprowadzą własne porządki. Na szczęście taki rozwój nie spowoduje zakończenia gry. Zamiast tego gen. Vargas zasugeruje, abyś zebrał wszystkie dostępne części ze zniszczonych wież w Highpool i Agrocentrum, a następnie udał się do obozu Kolejarzy i spróbował reaktywować tamtejszy przekaźnik.

    Łatwiej powiedzieć niż zrobić. Na miejscu okaże eię, że zebrane części faktycznie wystarczą do naprawienia wieży, jednak ta pozostanie bez prądu. Jedyny agregat w okolicy okaże się być w rękach Kekkahbaha, wodza plemienia Topekan. Ten jednak będzie zajęty wojną z Atchisończykami i bynajmniej nie w głowie mu udostępnianie obcym własnego źródła prądu. Wniosek? Musisz zakończyć konflikt, czyli de facto wykonać misję Znajdźcie sposób na rozwiązanie konfliktu Topekan z Atchisończykami.

    Rozwiązań jest kilka:
    • Optymalne rozwiązanie zakłada pokojowe rozwiązanie konfliktu. W takim wypadku Kekkahbah z radością odda ci Łącznik, który jest niezbędny do połączenia agregatu z wieżą radiową.
    • Mniej optymalne rozwiązanie polega na kradzieży szczęk hamulcowych lub zabiciu Caseya Jamesa. W obu tych przypadkach Kekkahbah będzie wystarczająco zadowolony z twoich wysiłków, by oddać ci Łącznik i udostępnić swoje źródło prądu.
    • Wreszcie jeśli zdecydujesz się na kradzież Złotego Gwoździa lub bezpośrednią konfrontację z Kekkahbahem, nie pozostanie ci nic innego, jak tylko zabicie wodza Topekan i jego świty. W takim wypadku niezbędny Łącznik zabierzesz ze stygnących zwłok tego pierwszego.


    Pozyskany w ten czy inny sposób Łąćznik zamontuj do generatora na tyłach bazy Topekan, dzięki czemu prąd ponownie popłynie w kierunku wieży radiowej, a ty będziesz mógł zamontować wzmacniak i odebrać upragniony sygnał.

Tak czy inaczej w ww. lokacjach uda ci się zamontować tylko jeden wzmacniak. Co z drugim? Gen. Vargas zasugeruje, abyś udał się do starego więzienia i poszukał kogoś, kto pomógłby ci dostać się do Damonty, gdzie znajduje się jeszcze jedna wieża radiowa.

Druga wieża

Twój nowy rozkaz całkowicie pokrywa się z zadaniem Znajdźcie sposób na dotarcie do Damonty i zamontujcie drugi wzmacniak. Jego pierwszym celem jest zdobycie kombinezonów antyradiacyjnych, które stanowią jedyną szansę na pokonanie obszaru silnego skażenia i postawienie stopy we wspomnianym miasteczku. Po drodze czeka cię sporo przygód, w tym m.in. przeprawa przez Kanion Tytana i Świątynię Tytana oraz rozwiązanie konfliktu pomiędzy Sługami Atomowego Grzyba a Milicją Grzechotników.

Ostatecznie trafisz w końcu do Damonty. Tamtejsza wieża okaże się w pełni sprawna, lecz żeby nie było za łatwo, miasto będzie mierzyło się akurat z inwazją syntków. Możesz pomóć mieszkańcom odeprzeć atak lub... zrobić swoje, tj. zamontować wzmacniak na wieży i odejść. Oczywiście to drugie rozwiązanie nie przysporzy chwały ani tobie, ani Strażnikom, ale jest całkowicie wykonalne.

Niemniej kiedy wzmacniak znajdzie się na wieży, Strażnicy nawiążą z nią kontakt, a gen. Vargas pochwali cię za dobrze wykonaną pracę. W ten oto sposób niniejsze zadanie dobiegnie końca, zapewniając ci solidny zastrzyk PD. Od razu rozpoczniesz również nową misję - Czas wrócić do Twierdzy Strażników po nowe zadanie. Chyba że trafimy na coś po drodze.

 


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.