Incydent w Białym Sadzie

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz w trakcie rozmowy z Vesemirem w gospodzie w Białym Sadzie, jednak dopiero po ukończeniu misji Bestia z Białego Sadu. Warto zaznaczyć, że zagadnięcie przyjaciela w tym momencie rozpocznie sekwencję zdarzeń, które doprowadzą do zakończenia Prologu. Pamiętaj zatem, by wcześniej zamknąć wszystkie misje poboczne oraz dokonać niezbędnych zakupów.

 

Opis

Kiedy zagadniesz Vesemira, Geralt od razu poinformuje przyjaciela o tym, że Yennefer pojechała do Wyzimy. Kompan z Kaer Morhen przestrzeże cię jednak przed grupą pijanych "patriotów", która najwyraźniej szuka zwady. Vesemir poprosi cię, aby nie mieszać się do lokalnych spraw, choć okaże się to nieuniknione.

Wsszystko rozpocznie się przy barze, gdzie jedna z rozgoryczonych mieszkanek Białego Sadu oskarży Elzę o zdradę. Dojdzie do rękoczynów i Vesemir postanowi uspokoić sytuację. Wówczas wiedźmini zostaną zaczepieni przez wspomnianych już wcześniej rezunów. Bez względu na twoje wysiłki, uniknięcie bitwy jest niemożliwe. Mieszkańcy wsi będą jednak bardzo słabo uzbrojeni, dlatego pomimo przewagi liczebnej nie powinni stanowić żadnego wyzwania.

Po walce Vesemir będzie próbował uspokoić kobiety, jednakże Elza po prostu nakaże wam iść precz. Przed gospodą spotkasz za to mały oddział nilfgaardzkich jeźdźców... Na czele których pojawi się nie kto inny, a Yennefer z Vengerbergu! Spotkanie czarodziejki jest równoznaczne z ukończeniem niniejszego zadania. Wątek główny opowieści będzie kontynuowany w misji Bez i agrest.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.