Najbrzydszy człowiek na świecie

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po zakończeniu poszukiwań Ciri we wszystkich trzech regionach: Velen, Novigradzie oraz na Wyspach Skellige.

 

Opis przejścia

Jak już zapewne wiesz, kluczem do odnalezienia Ciri może okazać się Uma - dziwna, zdeformowana istota, którą Krwawy Baron wygrał w karty od wędrownego kupca. Kim jest tak naprawdę? Czy to możliwe, że to Wiedźminka została w nią zamieniona? A może ktoś, kto posiada informacje na temat miejsca jej pobytu? Nie dowiesz się tego, dopóki Uma nie trafi w twoje ręce. Nowym celem podróży stanie się zatem Kasztel Wrońce.

W zależności od tego, jak potoczyły się losy Krwawego Barona, w zamku przywita cię on osobiście lub zrobi to za niego sierżant Ardal. To jednak nie ma większego znaczenia, ponieważ po krótkiej rozmowie każdy z nich zgodzi się przekazać ci Umę. Aby odebrać pokraczną istotę, musisz wyjść z kasztelu, przejść przez plac i porozmawiać ze stajennym. Ten otworzy drzwi stajni, w której spotkasz Umę. Wkrótce tajemniczy stwór wyląduje wraz z tobą na grzbiecie Płotki, a na twoje konto wpłynie 125 PD.

Zanim jednak zabierzesz Umę do Kaer Morhen, zostaniesz zatrzymany przez oddział nilfgaardzkiej jazdy. Żołnierze oznajmią ci, i to tonem nieznoszącym sprzeciwu, że Cesarz chce się z tobą widzieć. Chcąc nie chcąc, trafisz wraz z Umą do cesarskiego pałacu w Wyzimie.

Na miejscu zastaniesz nie tylko Emhyra, ale również Yennefer. Po krótkiej wymianie uprzejmości ty oraz czarodziejka zaczniecie raportować o postępach w poszukiwaniach Ciri. Dość powiedzieć, że Emhyr nie będzie zachwycony uzyskanymi przez was informacjami ani odnalezieniem Umy, jednak mimo tego wypłaci ci połowę należnej nagrody - 2000 novigradzkich koron. Po zakończeniu audiencji będziesz mógł zamienić jeszcze kilka słów z Yen. Wspólnie uznacie, że musicie zbadać Umę oraz ciążącą na tej istocie klątwę, a najlepszym miejscem do tego będzie oczywiście Kaer Morhen. Na odchodne podarujesz czarodziejce Filakterię, która znajdowała się wcześniej w posiadaniu Ciri. Po zakończeniu rozmowy Yennefer przeteleportuje się do wiedźmińskiej warowni. Ty oraz Uma będziecie musieli dotrzeć tam w bardziej konwencjonalny sposób, tj. na grzbiecie Płotki.

Podróż przebiegnie bez zakłóceń i po pewnym czasie ponownie ujrzysz wiedźmińskie siedliszcze. Nieopodal głównej bramy spotkasz Vesemira, który opowie ci o obecnej sytuacji w warowni. Z jego relacji będzie wynikało, że Yen przybyła już jakiś czas temu i do tego niezwykle działa wszystkim wiedźminom na nerwy, traktując ich jak chłopców na posyłki, a nawet... wyrzucając łóżko z komnaty gościnnej. Naturalnie powinieneś porozmawiać z czarodziejką i załagodzić nieco sytuację, a dodatkowo pomóc swoim starym druhom w wykonaniu poleceń Yen. W rezultacie rozmowy z Vesemirem otrzymasz trzy nowe zadania główne: Zakłócenia, Ostatnia Próba i Ażeby widłogona zwabić...

Kiedy ukończysz powyższe trzy zadania, otrzymasz dwa kolejne: Nie ma jak w domu oraz Va faill, elaine. Gdy oba doprowadzisz do końca, zakończysz również niniejszą misję i otrzymasz kolejną pt. Wyspa Mgieł, za sprawą której poszukiwania Ciri wejdą w ostateczną fazę.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.