Uczta dla kruków

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Wolne Miasto Novigrad

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Novigrad - Zadania poboczne - Lekcja szermierki - Novigrad

1 - zwłoki.

2 - kryjówka bandytów.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz w momencie zbadania ciała mężczyzny zabitego w jednej z bocznych uliczek Novigradu.

 

Opis

Przechodząc obok jednej z bocznych uliczek, Geralt zauważy, że coś niebywale cuchnie. Przyczyny odoru nie trzeba będzie długo szukać - kilka kroków dalej odnajdziesz zwłoki mężczyzny zabitego mieczem (1). Zabierz klucz, który trupowi nie przyda się już do niczego, i włącz wiedźmińskie zmysły. Szybko odkryjesz ślady zabójców. Idź ich tropem, by po chwili znaleźć się w pobliskiej ruderze (2). W środku zastaniesz kilku bandytów Tasaka. Kiedy powiesz im o kluczu, który znalazłeś przy trupie, Grun - przywódca krasnoludów - zażąda, abyś oddał mu zgubę. Pozostaną ci dwa wyjścia:

  • Oddać klucz. Przywódca bandytów zapłaci ci za niego 20 novigradzkich koron.
  • Zachować klucz dla siebie. W tym wypadku trzech bandytów Tasaka (poz. 20) spróbuje ci go odebrać siłą. Zabij ich, a następnie przeszukaj ich ciała. Przy jednym z krasnoludów odnajdziesz niezwykle cenny Schemat: Stalowy miecz z Mahakamu. W dodatku jeśli wybierzesz się na piętro i otworzysz kluczem skrytkę, której zawartości pożądali bandyci Tasaka, odnajdziesz m.in. 200 florenów i 50 novigradzkich koron.

Oddanie klucza lub otwarcie skrytki zakończy niniejsze zadanie.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.