Kaer Morhen

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie na początku gry.

 

Opis

Obudzisz się w Kaer Morhen. Nie sam, w pobliżu będzie Yennefer, i to w imponujących "okolicznościach przyrody". Czarodziejka zasugeruje ci, abyś sprawdził, jak Ciri idzie trening. Odwlekanie niczego tutaj nie zmieni. Użyj po raz pierwszy wiedźmińskich zmysłów, by odnaleźć kluczyk do drzwi wyjściowych. Wizja się trochę rozmaże, jednakże wszystkie aktywne przedmioty ulegną podświetleniu - przyzwyczaj się do tego widoku, bowiem w trakcie gry jest to bardzo użyteczny tryb.

Wyjdź z komnaty i schodami w dół skieruj się do sali, w której dziewczynka miała odbywać lekcje. Znajdziesz tam jednak tylko śpiącego Vesemira oraz egzemplarz Ghuli i alghuli, ktory młoda wiedźminka najzwyczajniej w świecie porzuciła. Zgodnie z przewidywaniami Geralta, Ciri postanowiła poćwiczyć trochę na wiedźmińskich machinach treningowych. Udaj sie na spotkanie z nią.

Na dole Geralt będzie obserwował poczynania Ciri i komentował błędy dziewczyny. W końcu podopieczna Białego Wilka zeskoczy z machiny, a ty będziesz mógł ją skarcić za opuszczenie lekcji z Vesemirem. Tak czy inaczej powiedz Ciri, że stary wiedźmin już czeka na was na dziedzińcu. Dziewczyna zaproponuje wyścig, w czasie którego poznasz różne sposoby poruszania się po świecie gry. Warto z tego skorzystać, jeśli po raz pierwszy rozpoczynasz grę.

Po krótkim biegu i licznych akrobacjach oboje dotrzecie na dziedziniec. Vesemir upomni dziewczynę za niesubordynację, lecz i ona będzie miała swoje do powiedzenia. Koniec końców najstarszy wiedźmin zaordynuje trening bojowy. W jego trakcie poznasz system walki - jeśli grasz po raz pierwszy, koniecznie skorzystaj z tego samouczka; w przeciwnym wypadku możesz spokojnie go odpuścić. Kiedy będziesz gotów do zakończenia ćwiczeń, daj znać Vesemirowi.

Ciri strąci hełm manekina za mury i pobiegnie go przynieść. Po chwili Geralt spostrzeże, że coś jest nie tak... Pogoda się zmieni, a nad Kaer Morhen pojawi się okręt Dzikiego Gonu! Wówczas Biały Wilk obudzi się gdzieś w Temerii...


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.