Ochotnik

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to możesz otrzymać od skalnego trolla, którego spotkasz na bagnach w północno-wschodnim Velen.

Eksploracja

Oxenfurt

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Velen / Ziemia Niczyja - Zadania poboczne - Ochotnik - Oxenfurt

1 - skalny troll.

2 - brama zachodnia Oxenfurtu.

3 - handlarz farbami.

 

Opis

Wśród veleńskich bagien możesz dotrzeć do miejsca znanego jako Fort Białego Orła, w którym rezyduje troll skalny. Nie byłoby pewnie w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że ów potwór postanowił zostać... redańskim żołnierzem! Troll ubzdurał sobie, że musi pilnować łodzi skonfiskowanych chłopom. Uważa jednak, że jego posterunek jest mało reprezentatywny, dlatego poprosi cię o zdobycie białej i czerwonej farby. Opcje masz zasadniczo dwie:

  • Z racji tego, że troll "pożarł kilku kolegów" - wszak jedzenie nie powinno się marnować - możesz uznać, że potwór jest niebezpieczny i najlepiej będzie go zabić. Bestia jest na poz. 13 i może stanowić pewne wyzwanie. Unikaj jego ataków dystansowych, doskakuj, zadawaj kilka szybkich ciosów i uciekaj. W ten sposób troll dość szybkie zginie, a ty będziesz mógł zabrać jego złoto i schematy. Otrzymasz również 50 PD.
  • Lepszym rozwiązaniem (a na pewno ciekawszym) jest spełnienie prośby trolla. Udaj się zatem do Oxenfurtu. Najpierw będziesz musiał pokonać miejską bramę, co jest możliwe tylko w przypadku posiadania odpowiedniego glejtu (patrz zadanie Nie przejdziesz). Kiedy uda ci się ominąć tę przeszkodę, znajdź kupca (3) i za kilka koron odkup od niego Farby. Zanieś je trollowi, a ten poprosi cię o ostatnią przysługę: pomoc w namalowaniu redańskiego orła. Co ciekawe, jeśli mu pomożesz, efekt będzie gorszy od tego, jaki troll uzyskałby samodzielną pracą, jednakże potwór będzie zdecydowanie bardziej zadowolony z twojego dzieła. Nie ma to jednak większego znaczenia, bowiem w obu przypadkach uzyskasz 50 PD, Schemat: Gven'nel, Schemat: Rękawice topornika i kilka innych przedmiotów.

Zanim opuścisz Fort Białego Orła, koniecznie przejrzyj pozostawione w nim kufry. W jednym z nich odkryjesz Schemat: Ulepszona zbroja wiedźmińskiego cechu gryfa, który jest niezbędny do ukończenia misji Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa II.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.