Wiedźmin jak malowany

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to możesz otrzymać od sołtysa wsi Zalipie kilka dni po wykonaniu misji Zlecenie: Kłopoty grabarza.

Eksploracja

Wieś Zalipie

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Velen / Ziemia Niczyja - Zadania poboczne - Wiedźmin jak malowany - Wieś Zalipie

1 - wieś Zalipie.

2 - cmentarz.

 

Opis

Społeczność wsi Zalipie będzie ci bardzo wdzięczna za pozbycie się Żalnicy, ale ich szacunek wobec wiedźmińskiej profesji nie potrwa długo. Gdy przybędziesz do tej miejscowości kilka dni po ukończeniu zadania, sołtys nakaże ci się wynosić. Jeśli wypytasz o szczegóły, dowiesz się, że ostatnio do Zalipia przybył inny wiedźmin - dużo jadł, pił, a nawet pofolgował sobie z córką starca... Rzecz w tym, że problem z nowym lokatorem cmentarza wciąż nie został rozwiązany. Geralt postanowi to sprawdzić.

Udaj się na pobliską nekropolię (2). Na miejscu zastaniesz cieszącego się chwilą ghula (poz. 10). Pozbaw go życia, a następnie użyj wiedźmińskich zmysłów, by odnaleźć ślady człowieka. Trop zaprowadzi cię na tyły cmentarza, gdzie za jednym z nagrobków będzie ukrywał się domniemany Wiedźmin. Mężczyzna podziękuje ci i szybko stanie się jasne, że tylko podszywał się pod prawdziwego łowcę potworów. Niemiłą pogawędkę przerwie dwójka wieśniaków. Chłopi zaczną podejrzewać, że na cmentarzu jest o jednego wiedźmina za dużo. W gruncie rzeczy nie ma jednak znaczenia, czy będziesz krył nieudacznika, czy wydasz go w ręce mieszkańców Zalipia. Po tej rozmowie zadanie zostanie zaliczone, a ty uzyskasz 85 PD.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.