Ku chwale Freyji!

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Ard Skellig

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Poszukiwania - Ku chwale Freyji - Ard Skellig

1 - wieś Blandare.

2 - zwłoki.

3 - skarb.

Wstęp

Na południe od wsi Blandare (1), w centrum wyspy Ard Skellig, przy jednym z traktów natkniesz się na szczątki konia oraz jeźdźca. Przy tym ostatnim znajdziesz Mały klucz do skrzyni oraz Zapiski wędrownego kupca. Lektura dokumentu zainicjuje to krótkie zadanie.

 

Opis przejścia

Z treści listu wynikałoby, że denat był niezwykle gorliwym wyznawcą Wielkiej Matki. Planował nawet sowicie wynagrodzić Freyję za opiekę, jaką nad nim roztoczyła - przynajmniej do czasu, gdy zbliżył się do tutejszego jeziora... W liście znajdziesz jeszcze jedną ważną informację. Otóż kupiec wiózł na wozie kufer z kosztowności, który najwyraźniej osunął się w stronę jeziora podczas ataku potworów. Pora go odnaleźć.

Użyj wiedźmińskich zmysłów i kieruj się po "śladach", jakie będą stanowić przedmioty z kufra. Po drodzie natkniesz się na kilka utopców i bagienników (poz. 15), lecz powinieneś sobie z nimi poradzić bez większych problemów. Skrzynię odnajdziesz w wodzie, nieopodal brzegu (3). W twoje ręce trafi levelowana wersja stalowego miecza D'yaebl, trochę złotych monet oraz szereg kosztowności. "Wyczyszczenie" kufra zakończy niniejsza zadanie.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.