Eksploracja
Ard Skellig
1 - wieś Blandare.
2 - zwłoki.
3 - skarb.
Wstęp
Na południe od wsi Blandare (1), w centrum wyspy Ard Skellig, przy jednym z traktów natkniesz się na szczątki konia oraz jeźdźca. Przy tym ostatnim znajdziesz Mały klucz do skrzyni oraz Zapiski wędrownego kupca. Lektura dokumentu zainicjuje to krótkie zadanie.
Opis przejścia
Z treści listu wynikałoby, że denat był niezwykle gorliwym wyznawcą Wielkiej Matki. Planował nawet sowicie wynagrodzić Freyję za opiekę, jaką nad nim roztoczyła - przynajmniej do czasu, gdy zbliżył się do tutejszego jeziora... W liście znajdziesz jeszcze jedną ważną informację. Otóż kupiec wiózł na wozie kufer z kosztowności, który najwyraźniej osunął się w stronę jeziora podczas ataku potworów. Pora go odnaleźć.
Użyj wiedźmińskich zmysłów i kieruj się po "śladach", jakie będą stanowić przedmioty z kufra. Po drodzie natkniesz się na kilka utopców i bagienników (poz. 15), lecz powinieneś sobie z nimi poradzić bez większych problemów. Skrzynię odnajdziesz w wodzie, nieopodal brzegu (3). W twoje ręce trafi levelowana wersja stalowego miecza D'yaebl, trochę złotych monet oraz szereg kosztowności. "Wyczyszczenie" kufra zakończy niniejsza zadanie.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!