Eksploracja
Ard Skellig i Hindarsfjall
1 - Skelligijczyk.
2 - wrak pirackiego statku.
3 - Ogród Freyji.
Wstęp
Na wschodnim wybrzeżu Ard Skellig możesz napotkać skelligijskiego wojownika stawiającego czoła dwójce piratów (poz. 25). Jeśli pomożesz mu pokonać wrogów, wyspiarz opowie ci o swoim problemie, co zainicjuje niniejsze zadanie.
Opis przejścia
Wojownik opowie ci o swojej siostrze, Kurisu, którą porwali piraci. Dwójka, z którą właśnie się rozprawiliście, powiedziała że kapitan porywaczy miał zabrać dziewczynę na wyspę Hindarsfjall. W związku z tym mężczyzna poprosi cię, abyś przy okazji zwiedzania okolicznych wysp miał oczy otwarte.
Kolejny krok jest opcjonalny, choć warty wykonania. Mowa o eksploracji szczątków statku, który rozbił się u wybrzeży Hindarsfjall (2). Na początek będziesz musiał uporać się z licznym zastępem syren (poz. 13), które grasują przy oznaczonych skałach. Następnie zbadaj ciała ofiar katastrofy oraz odszukaj w ich rzeczach Notatki pirata. W obu przypadkach zauważysz, że trop prowadzi do miejscowej Świątyni Freyji (3).
Kiedy dotrzesz na miejsce, wśród kapłanek spotkasz dziewczynę imieniem Kurisu. Powiedz jej o tym, że jest poszukiwana przez brata. Dziewczyna w zamian opowie ci o tym, jak trafiła do świątyni Wielkiej Matki, lecz będzie szczęśliwa, że może wróćić do domu. Na koniec rozmowy zadanie dobiegnie końca, a ty otrzymasz 75 PD.
Warto zaznaczyć, że zadanie możesz wykonać w odwrotny sposób, tj. najpierw porozmawiać z Kurisu (3), a potem spotkać się z jej bratem (1) i powiedzieć mu, gdzie znajduje się zaginiona dziewczyna. Wówczas również otrzymasz 75 PD, choć warto zauważyć, że pierwszy i jedyny wpis do dziennika otrzymasz dopiero po rozmowie ze skelligijskim wojownikiem.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!