Żelazna dziewica

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Faroe

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Zadania poboczne - Żelazna dziewica - Faroe

1 - Jutta an Dimun.

2 - arena walk we wsi Harviken.

3 - wieś Trottheim.

4 - kufer (pod wodą). W środku znajdziesz Miecz Hoskulda Rogatego.

5 - dom Jutty we wsi Harviken.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od Jutty an Craite. Dziewczynę spotkasz na wzgórzu na wyspie Faroe, położonym nieco na wschód od wsi Harviken (1).

 

Opis przejścia

Na wzgórzu nieopodal wsi Harviken (1) natkniesz się na krąg służący do pojedynków na miecze. Szybko okaże się, że stojąca w jego centrum dziewczyna, która przedstawi się jako Jutta an Dimun, nie została jeszcze pokonana przez żadnego mężczyznę. Możesz rzucić jej wyzwanie, jednak jeśli nie dokonałeś jeszcze żadnego "sławnego czynu", do którego kwalifikuje się np. pokonanie w pięściarskim pojedynku Olafa (patrz zadanie Wściekłe Pięści: Skellige), dziewczyna odmówi - przynajmniej dopóki nie udowodnisz swojej wartości. Jeśli zechcesz to zrobić, Jutta poprosi cię o wykonanie jednego z czterech losowych mini-zadań:

  • Pokonanie Gundara. Musisz udać się na arenę walk w Harviken (2) i w pojedynku na miecze pokonać Gundara.
  • Pokonanie Einara. Musisz udać się na arenę walk w Harviken (2) i w pojedynku na pięści pokonać Einara. Warto dodać, że zwycięstwo z nim jest niezbędne do ukończenia misji Wściekłe Pięści: Skellige.
  • Odzyskanie Miecza Hoskulda Rogatego. W tym wypadku musisz udać się na zachodni kraniec Faroe i odszukać zatopiony kufer (4), w którym odnajdziesz rzeczoną broń. W międzyczasie prawdopodobnie będziesz musiał pokonać co najmniej kilka syren (poz. 13).
  • Pozbycie się łowców niewolników z Trottheimu. W tym wypadku musisz wybrać się do osady położonej na wschodzie wyspy Faroe (3) i pozbawić życia tamtejszych piratów. Warto dodać, że rozwiązanie to jest jednym z wariantów ukończenia pobocznej misji Szemrane interesy.

Kiedy Jutta uzna, że jesteś gotów z nią walczyć, od razu przystąp do pojedynku - w przeciwnym wypadku misja zakończy się niepowodzeniem! Wojowniczka (poz. 19) może okazać się wymagającym przeciwnikiem. Warto odnotować, że w czasie tej walki możesz polegać jedynie na swoich umiejętnościach szermierczych. Jeśli choć raz użyjesz znaku, kuszy, petardy lub eliksiru, twoja przeciwniczka uzna to za oszustwe i misja zostanie zakończona niepowodzeniem.

Pojedynek będzie trwał do momentu, gdy Jutta straci zdecydowaną większość PŻ. Wówczas otrzymasz 25 PD, a zaskoczona dziewczyna z uznaniem wyrazi się o twoich umiejętnościach. Konkluzja rozmowy będzie zawsze taka sama: Jutta zaprosi cię na noc do swojego domu. Nie odmawiaj, bowiem wtedy zadanie zostanie zakończone niepowodzeniem.

Udaj się do domu Skelligijki (5) nie wcześniej niż o 20:00. Na miejscu Jutta opowie ci o swojej przysiędze złożonej wobec Freyji. Dowiesz się, że dziewczyna przysięgła stracić dziewictwo z mężczyzną, który ją pokona w walce, a następnie poślubić go i mieć z nim dzieci. Pech chciał, że trafiło na wiedźmina, więc możesz odpowiedzieć dwojako:

  • Jeśli zdecydujesz sie jej "pomóc" z pierwszą częścią przysięgi, to spędzisz w ramionach wojowniczki upojną noc. Warto odnotować, że nocne igraszki z Juttą nie wpłyną w żaden sposób na twój potencjalny romans z Yennefer lub Triss.
  • Jeśli odmówisz spędzenia nocy z Juttą, spotkanie w jej domu skończy się na samej rozmowie.

Po zakończeniu rozmowy z Juttą niniejsze zadanie zostanie pomyślnie zaliczone.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.