Znalezione nie kradzione

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Skellige

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Zadania poboczne - Znalezione nie kradzione - Ard Skellig

1 - bandyci.

2 - kupiec we wsi Svorlag.

Wstęp

Przy północno-wschodnim wybrzeżu Ard Skellig, nieopodal Stóp Giganta, natrafisz na malutką wysepkę i kilku piratów (poz. 24). Skelligijczycy od razu rzucą ci się do gardła, więc nie pozostanie ci nic innego, jak tylko ich zabić. Po walce Geralt spostrzeże, że leżący wokoło ładunek musiał zostać zrabowany, a jego prawowity właściciel zapewne chciałby go odzyskać. W ten oto sposób otrzymasz niniejsze zadanie.

 

Opis przejścia

Kiedy dokładnie zbadasz rozrzucone po wyspie pakunki, znajdziesz m.in. Miecz ceremonialny, który powinieneś ze sobą zabrać. Na jednej ze skrzyń zauważysz również znak klanu Brokvar, co skłoni cię do tego, by poszukać właściciela towarów na wyspie Spikeroog.

Przy okazji najbliższej wizyty we wsi Svorlag odwiedź tamtejszego kupca (2). Mężczyzna potwierdzi, że ładunek musi należeć do jego pobratymców, którzy wybrali się na rejzę, lecz nigdy nie powrócili. W zamian za miecz oraz informację o lokalizacji reszty towarów kupiec zapłaci ci 55 novigradzkich koron. Jeśli nie zabrałeś ze sobą oręża, otrzymasz 5 koron mniej. W obu przypadkach niniejsze zadanie zostanie zaliczone, a ty uzyskasz 75 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.