Wstęp
Zachodnie pole jest miejscem, w którym przyjdzie ci naprawić (lub zniszczyć) system nawadniający Agrocentrum. Spotkasz tutaj również kilku sojuszników oraz wrogów. Uważaj szczególnie na zmutowane króliki.
Mapa lokacji
- - skrzynie z losową bronią, amunicją, medykamentami oraz różnego rodzaju szmelcem.
- - zakopane skarby. Użyj Łopaty, aby wydobyć skrzynię z losowymi przedmiotami.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Brutal.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Elektryk.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Mechanik.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Haker.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Naprawa tosterów.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Saper.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Włamywacz.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Kasiarz.
1 - przejście prowadzące do piwnic Agrocentrum.
2 - ściana pnączy. Na szczęście pojedynczy strzał lub uderzenie będzie w stanie ją zniszczyć.
3 - gołębniki. Znajdziesz w nich... cóż, Gołębie gówno. Jest to o tyle ważna informacja, że por. Tan z Twierdzy Strażników zapłaci za nie niezłe pieniądze.
4 - Sue. Chłopaka odnajdziesz w stanie agonalnym. Możesz go uratować, jeśli z powodzeniem użyjesz umiejętności Chirurg. Warto dodać, że jest to jeden z celów zadania zleconego przez Matta Forrestala.
Jeśli Sue przeżyje, powinieneś zauważyć ptasie odchody na jego butach, a także wypytać go o jego pracę lub badania (Lizus lub Zakapior - poz. 3). Wówczas chłopak opowie ci o swoich gołębiach. Nieświadomy niczego badacz nakarmił je zmutowanym ziarnem, a następnie wypuścił w świat, czym prawdopodobnie przyczynił się do rozprzestrzenienia strąkowej zarazy poza Agrocentrum... Informacja ta aktywuje zadanie poboczne Naprawcie błąd Sue i ocalcie trzy inne społeczności przed plagą z Agrocentrum. Jeśli nie udało ci się uratować Sue lub będziesz posiadać wspomnianych umiejętności na odpowiednio wysokim poziomie, ww. misję możesz rozpocząć poprzez przeszukanie rzeczy badacza rozrzuconych po jego pokoju.
5 - Kantalupa Lewis. Uzbrojony staruszek opowie ci o Sue oraz o przebiegu "kryzysu" w Agrocentrum. Ponadto, jeśli będziesz posiadał przynajmniej 2 pkt umiejętności Lizus, możesz przekonać go, by pomógł ci rozprawić się z wrogami na zachodnich polach. W przypadku powodzenia Kantalupa zacznie podążać za twoim oddziałem.
Warto dodać, że jeśli w późniejszym etapie gry zawędrujesz do obozu Atchisończyków, z zepsutego tostera będziesz mógł odzyskać... Rozpylacz nawozu. Jeśli przyniesiesz go Lewisowi, ten nagrodzi cię... kilkoma Kantalupami.
6 - Regulator przepływu. Okaże się niezbędny do naprawy generatora pompy (10).
7 - ściana pnączy. Nie pokonasz jej, dopóki nie wyłączysz systemu nawadniania w Agrocentrum.
8 - grób. Jeśli go rozkopiesz, odnajdziesz Topór Harry'ego Zajączka, za który Garłacz Eggleston sowicie cię wynagrodzi.
9 - bitwa. W mniej więcej tym miejscu zauważysz stado gigantycznych królików. Siódemka zmutowanych zwierząt może stanowić nie lada wyzwanie, dlatego staraj się trzymać dystans i stopniowo wycofywać, cały czas ostrzeliwując wrogów. Pomoc Kantalupy Lewisa może okazać się nieoceniona.
10 - generator pompy zachodniego pola. Będziesz mógł go wyłączyć na kilka różnych sposobów:
- Jeśli znalazłeś Zmiętą kartkę samoprzylepną (12), to znasz już kod, który należy wpisać na panelu kontrolnym (11), by wyłączyć maszynę - 72779673.
- Jeśli przyjąłeś do drużyny Rose lub będziesz posiadać postać o odpowiednio wysokich umiejętnościach hakerskich, możesz spróbować zhakować system poprzez wspomniany panel (11).
- Jeśli oba powyższe sposoby zawiodą, odszukaj regulator przepływu (6). "Użyj" go na generatorze, a uda ci się go naprawić i wyłączyć.
- Wreszcie możesz zniszczyć generator przy pomocy granata lub materiałów wybuchowych, lecz dr Lawson bynajmniej nie będzie zadowolona z takiego rozwiązania.
Tak czy inaczej odłączenie generatora pompy przybliży cię lub pozwoli ukończyć zadanie wątku głównego Wyłączcie system nawadniania, żeby powstrzymać rozprzestrzenianie się zarazy.
11 - panel kontrolny. Umożliwi ci wyłączenie pobliskiego generatora pompy (10) przy pomocy kodu (72779673). Będziesz mógł go również zhakować z pomocą Rose lub postaci o odpowiednio rozwiniętej umiejętności Haker.
12 - zwłoki. Odnajdziesz przy nich Zmiętą kartkę samoprzylepną, która będzie zawierać bardzo cenną informację - kod do panelu generatora pompy (11).
13 - ściana pnączy. Nie pokonasz jej, dopóki nie wyłączysz systemu nawadniania w Agrocentrum.
14 - magazyn. W pozostawionych tu skrzyniach i sejfie znajdziesz sporo ciekawych, losowych łupów, a także książkę zatytułowaną Historia Agrocentrum, część 2. Przeczytanie jej przybliży cię do zdobycia Osiągnięcia Historyk Pustkowi.
15 - ogród. Jeśli któryś z twoich Strażników będzie posiadał co najmniej 4 pkt Percepcji, odnajdziesz tutaj Dziennik z ogrodu. Książka okaże się prawdziwym diariuszem Rose, który zawiera mnóstwo ciekawych informacji na temat jej przeszłości. Ponadto przeczytanie jej przybliży cię do zdobycia Osiągnięcia Historyk Pustkowi.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!