Zakłócenia

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Kaer Morhen

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Kaer Morhen - Wątek główny - Zakłócenia - Kaer Morhen

1 - komnata Yennefer.

2 - źródło zakłóceń.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz po zakończeniu rozmowy z Vesemirem, gdy w trakcie misji Najbrzydszy człowiek na świecie powrócisz do Kaer Morhen.

 

Opis przejścia

Po powrocie do Kaer Morhen Vesemir da ci do zrozumienia, że powinieneś porozmawiać z Yennefer. Czarodziejka wymaga od wiedźminów pomocy w przygotowaniach do zdjęcia z Umy klątwy, a ci, traktowani niczm chłopcy na posyłki, nie garną się do wykonywania jej poleceń. Wszystko wskazuje na to, że jeśli ktoś może zaprowadzić na zamku spokój, to tylko ty.

Yennefer znajdziesz w komnacie gościnnej, która znajduje się w południowo-wschodniej wieży warowni (1). Po krótkim przywitaniu rozmowa szybko zejdzie na temat zdjęcia klątwy, jednak czarodziejka nie będzie chciała zdradzać szczegółów swojego planu. Postaraj się przy tym jej nie denerwować, zwłaszcza wzmiankami o Triss - w przeciwnym wypadku rozdrażniona Yen przeteleportuje cię do jeziora znajdującego się do północ od Kaer Morhen, skąd będziesz musiał do zamku wracać pieszo... Jeśli jednak nie będziesz szczególnie złośliwy, kruczowłosa adeptka magii poprosi cię o pomoc w dostrojeniu megaskopu. Przyrząd jest jej niezbędny do przeprowadzenia pilnej konsultacji, jednak nie działapoprawnie, ponieważ coś zakłóca sygnał. Yennnefer nie zdradzi ci tożsamości "konsultantki", a jedynie wręczy Potestyzator, który pomoże ci zlokalizować źródło zakłóceń.

Urządzenie, które od razu trafi do twojej podręcznej kieszeni, działa w prosty sposób: im bliżej znajdziesz się źródła zakłóceń, tym głośniej będzie "pikać". Udaj się zatem na mały spacer po zamku i wschłuchuj we wskazania magicznego urządzenia. Źródło zakłóceń odnajdziesz w skrzyniach leżących nieopodal miejsca, w którym Vesemir będzie rozmawiał z Umą (2). Zagadnij starego wiedźmina o zawartość ładunku, a dowiesz się, że w środku znajdują się bomby dwimerytowe - nic zatem dziwnego, że Yen nie mogła skorzystać z megaskopu. Vesemir obieca usunąć wkrótce kłopot, dzięki czemu nie będziesz musiał podejmować już żadnej akcji. Po prostu wróć do Yen.

Gdy dotrzesz do wieży, czarodziejka będzie już uruchamiać megaskop. Dowiesz się, że zamierza porozmawiać z Idą Emean, a nawet otrzymasz możliwość uczestnictwa w rozmowie. Oczywiście jej przedmiotem okaże się klątwa, o której wspominała Ciri. Gdy elfka usłyszy jej treść, oznajmi, że jest to bardzo stare i groźne zaklęcie, którego usunięcie może okazać się niewykonalne. Niemniej czarodziejka przekaże kilka ciekawych spostrzeżeń na ten temat, po czym spotkanie dobiegnie końca. Kiedy będzie po wszystkim, zadanie zostanie zaliczone, a ty uzyskasz 600 PD.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.