Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa II

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Oxenfurt

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Rynsztunek - Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa II - Oxenfurt

1 - Fort Białego Orła.

Obóz nilfgaardzkiej armii

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Rynsztunek - Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa II - Obóz nilfgardzkiej armii

2 - jaskinia ghuli.

Kłomnica

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Rynsztunek - Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa II - Kłomnica

3 - wieś Nowy Mogilnik.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie, gdy zapoznasz się z Drugą mapą Edwina Greloffa, którą możesz kupić u płatnerza we wsi Podgaje, lub gdy odnajdziesz jeden z poniższych schematów.

 

Opis

Ulepszony rynsztunek szkoły gryfa staje się dostępny dla postaci, które awansują na 18 poziom doświadczenia. Celem niniejszej misji jest zdobycie połowy dostępnych schematów; drugą połowę odnajdziesz, wykonując zadanie Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa I.

Aby ukończyć niniejszą misję, musisz odwiedzić trzy miejsca:

  • Fort Białego Orła (1) - ten "ufortyfikowany obóz" redańskich wojsk to siedziba stosunkowo przyjaznego trolla skalnego, który jest związany z zadaniem pobocznym pt. Ochotnik. Kufer zawierający Schemat: Ulepszona zbroja wiedźmińskiego cechu gryfa odnajdziesz w sercu trollowego legowiska. Gospodarz okaże się niezbyt mocno przywiązany do rzeczy pozostawionych przez Redańczyków, dlatego możesz opróżnić skrzynię i nie martwić się, że rozzłości to "rekruta".
  • Jaskinia ghuli (2) - interesująca cię pieczara leży na zachód od obozu nilfgaardzkiej armii. Warto zauważyć, że odwiedzisz ją w zwiazku z misją Zlecenie: Zaginiony patrol i to przy tej okazji najlepiej rozejrzeć się za charakterystycznym kufrem. Wiedźmińską skrytkę odnajdziesz na samym końcu jaskini, nieopodal sterty zwłok. W środku natkniesz się na Schemat: Ulepszony srebrny miecz wiedźmińskiego cechu gryfa.
  • Wieś Nowy Mogilnik (3) - na południe od Kłomnicy natrafisz na opanowaną przez upiory (poz. 18) zrujnowaną wieś Nowy Mogilnik. Pokonaj potwory, po czym udaj się na leżący tuż pod wsią mały cmentarzyk, na którym zmierzysz się z północnicą (poz. 18). Po walce przyjrzyj się niewielkiej jaskini i usuń blokujące przejście przeszkody przy pomocy Znaku Aard. W ten oto sposób odnajdziesz skrytkę zawierającą szereg kufrów. Jak nietrudno się domyślić, jeden z nich będzie zawierał Schemat: Ulepszone rękawice wiedźmińskiego cechu gryfa.

Po zebraniu wszystkich trzech schematów ulepszeń zadanie zostanie zaliczone.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.