Cisza przed burzą

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu misji Bezimienny.

Opis przejścia

W zadaniu tym ponownie pokierujesz Ciri. Po przebudzeniu w jednej z chat we wsi Lofoten, będziesz mógł uciąć sobie krótką pogawędkę ze Skjallem. Chwilę później do pokoju wejdzie jego siostra, Astrid. Dziewczyna zaprowadzi cię do sauny. Posłusznie ruszaj za nią, rozbierz się i wejdź do balii.

Na miejscu będziesz mieć okazję zamienić kilka słów z Astrid oraz matką rodzeństwa. Kiedy zakończysz rozmowę, udaj się do ogrodu i wskocz do basenu. Następnie wyjdź z wody i napij się stojącej na jednym ze stołów okowity Freyji. W ten sposób odzyskasz pełnię sił i będziesz gotowy do dalszej drogi. Wróć do izby znajdującej się przy saunie, ubierz się i skieruj do stajni, gdzie będzie już na ciebie czekał Skjall. Chłopiec osiodłał konie, więc możesz wyruszyć od razu lub trochę z nim poflirtować... Tak czy owak nie zdążysz opuścić wsi na czas. Do Lofoten wtargnie Dziki Gon. Mieszkańcy wsi, ze Skjallem włącznie, chwycą za broń. Dołącz do walki, w której zmierzysz się z Wojownikami (poz. 14) oraz ogarami Dzikiego Gonu (poz. 12). Po zabiciu kilku upiorów Skjall nakaże ci uciekać. Biegnij do stajni, wsiadaj na konia i ruszaj przed siebie. Chłopiec podąży zaraz za tobą.

Twoim celem będzie dotarcie do wspomnianej wcześniej Skały Topielców. Po drodze napotkasz kilka ogarów Dzikiego Gonu, ale musisz je zignorować. Kiedy dotrzecie na miejsce, Ciri spróbuje przekonać swojego zamaskowanego przyjaciela do pomocy mieszkańcom Lofoten, jednakże ten ogłuszy ją, wrzuci do łodzi i odpłynie. Skjall w międzyczasie zostanie raniony i straci przytomność. Kiedy się obudzi, zobaczy na plaży dziwną, paskudnie wyglądajacą istotę. Kim lub czym była, nie sposób powiedzieć. Wizja się rozmyje, a akcja przeniesie się z powrotem do Ogrodu Freyji.

Poznawszy całą historię, Yennefer pozwoli odejść Skjallowi w zaświaty. Dalszą rozmowę przerwą wam kapłanki Freyji, które będą wściekłe, że czarodziejka splugawiła ogród czarną magią i wyssała z niego całą moc; Josta, przywódczyni miejscowej Świątyni, pokusi się nawet o rzucenie klątwy na czarodziejkę, choć ta nie będzie wyglądać na szczególnie przejętą... Gdy kapłanki odejdą, misja zostanie zaliczona, a ty uzyskasz 200 PD.

Co dalej? Wydaje się, że Ciri nie ma ani w Velen, ani w Novigradzie, ani na Skellige. Jedynym punktem zaczepienia wydaje się wspomniany przez Skjalla "brzydal". Geralt przypomni sobie o dziwacznej istocie, którą spotkałeś w Kasztelu Wrońce. W związku z tym Yennefer zakomenderuje, że musisz znaleźć sposób, by stwór znalazł się w twoim posiadaniu. To zainicjuje nową misję pt. Najbrzydszy człowiek na świecie.

Warto dodać, że jeśli nie miałeś jeszcze okazji spotkać owego "brzydala" (tzn. postanowiłeś ukończyć wątek główny Skellige przed Velen), to możesz otrzymać również misję Tajemniczy pasażer łodzi. Co więcej, może się zdarzyć, że otrzymasz powiadomienia o dwóch nowych zadaniach nawet w przypadku, gdy aktywujesz jedno z nich. Jest to prawdopodobnie nienaprawiony błąd.

Zanim rozstaniesz się z Yennefer, czarodziejka poprosi cię jeszcze o pomoc przy pewnej osobistej sprawie. Towarzyszka nie zdradzi na razie szczegółów, ale nie będziesz mógł jej odmówić. W ten sposób aktywujesz zadanie poboczne Ostatnie życzenie.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.