Zlecenie: Zaginiony syn

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Ard Skellig

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Wiedźmińskie zlecenia - Zlecenie: Zaginiony syn - Ard Skellig

1 - tablica ogłoszeń we wsi Rannvaig.

2 - Odhen.

3 - ruiny zamku.

4 - ruiny wsi Boxholm.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz, czytając jeden z anonsów na tablicy ogłoszeń (1) we wsi Rannvaig na Ard Skellig. Alternatywnie zadanie to możesz rozpocząć również w bezpośredniej rozmowie z Odhenem (2) lub napotykając Morvudda w ruinach pobliskiego zamku (3).

 

Opis przejścia

Jeśli zadanie rozpoczniesz przy tablicy ogłoszeń (1), to z treści informacji dowiesz się, że Olve, syn Odhena, wyruszył ze wsi "w poszukiwaniu przygód" i już nigdy nie wrócił, dlatego jego ojciec jest skłonny zapłacić za informacje o jego losie. Udaj się do domu rybaka, który mieszka na skraju Rannvaigu (2). Starzec powie ci, że Olve spotkał w miejscowej tawernie kilku wyrostków z Faroe, po czym wspólnie wyruszyli do leżących nieopodal wsi ruin zamku, by zdobyć rzekomo ukryty tam skarb. Odhen zaznaczy przy tym, że jego syn był wówczas ubrany w charakterystyczną żółtą koszulę, po której powinieneś go bez problemu rozpoznać. Wynegocjuj wysokość zapłaty za zlecenie, po czym ruszaj na szlak.

Wspomniany zamek - Kaer Nyssen - znajduje się na południowy-wschód od wsi Rannvaig (3). Na miejscu zastaniesz jedynie biesa imieniem Morvudd (poz. 29), który od razu rzuci ci się do gardła. Przygotuj zatem olej przeciw reliktom, unikaj silnych ciosów potwora i często korzystaj ze Znaku Quen - zwłaszcza wtedy, gdy bies oślepi cię swoim "trzecim okiem", co będzie czynił z lubością. Kiedy zniwelujesz PŻ Morvudda niemal do zera, ten ponownie użyje swojej specjalnej zdolności, lecz tym razem po to, by uciec. Nie pozostanie ci zatem nic innego, jak tylko użyć wiedźmińskich zmysłów i ruszyć jego tropem. Zanim jednak to zrobisz, przyjrzyj się zachodniej ścianie ruin i odszukaj leżący przy niej kufer. W środku znajdziesz Schemat: Mistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu wilka, który jest niezbędny do ukończenia misji Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka VI.

Ślady Morvudda zaprowadzą cię w stronę rzeki, a następnie do ruin wsi Boxholm (4). Tam czeka cię ostateczna potyczka z biesem, która będzie wyglądała identycznie, jak ta poprzednia. Kiedy Morvudd zginie, otrzymasz 25 PD. Zabierz z jego truchła mutagen z biesa oraz trofeum z biesa, a następnie rozejrzyj się za zwłokami Olvego. Rozpoznasz je bez problemu po wspomnianej przez jego ojca żółtej koszuli. Zbadaj ciało chłopca, po czym przeszukaj ruiny - nieopodal natkniesz się bowiem na kufer, a w nim Schemat: Mistrzowski stalowy miecz wiedźmińskiego cechu gryfa, którego zdobycie jest częścią pobocznej misji Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa IV.

Na koniec wróć do Odhena i przekaż mu złe wieści. Załamany ojciec wypłaci ci całą należną sumę, po czym odejdzie w swoją stronę, by opłakiwać utraconego syna... W międzyczasie na twoje konto wpłynie 300 PD.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.