Tedd Deireadh, Czas Końca

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu misji Na cienkim lodzie.

 

Opis przejścia

Zważywszy na to, że Avallac'h najwyraźniej cię oszukał i właśnie teraz z pomocą Ciri próbuje doprowadzić do nowej Koniunkcji Sfer, nie pozostanie ci nic innego, jak tylko pokrzyżować jego plany. Twoim celem stanie się zatem dotarcie do górującej nad Undvikiem wieży Tor Gvalch'ca, w czym wydatnie pomoże ci Yennefer. Podążaj za czarodziejką, unikając po drodze spadajacych z nieba kul ognia oraz pojawiających się znikąd lodowych olbrzymów, cyklopów i innych paskudztw. Mniej więcej w połowie drogi natkniecie się na parę wierzchowców, więc Yen zaordynuje, by kontynuować podróż konno. Możesz podążać za nią lub, jeśli sprawi ci to problem, jechać przodem aż do momentu, gdy śnieżyca uniemożliwi dalszą jazdę.

Magiczna śnieżyca okaże się niezwykle groźna. Yen rzuci zaklęcie ochronne i nakaże ci poruszać się blisko niej. Lepiej jej posłuchaj, ponieważ jeśli opuścisz chronioną strefę, szybko zaczniesz tracić PŻ z powodu wyziębienia. Po krótkim spacerze uda wam się dotrzeć do podnóża wieży, gdzie czarodziejka oznajmi, że budowla jest chroniona magią tak potężną, że nawet ona nie będzie w stanie jej zniszczyć. Jedyne, co zaoferuje Yennefer, to stworzenie chwilowego wyłomu, a to z kolei oznacza, że do kontrontacji z Avallac'hem będziesz musiał przystąpić samodzielnie. Nie mając innego wyboru, zgodzisz się, automatycznie przedostając się za magiczną barierę.

Kiedy pokonasz kilka kolejnych stopni, staniesz na szczycie wieży. Tam będzie już czekał Avallac'h. Wiedzący nie będzie jednak rwał się do walki - wprost przeciwnie, gdy rzucisz mu wyzwanie, odrzuci swój miecz. Wówczas na scenie pojawi się Ciri, która wyjaśni, że chce przejść przez otwarty w wieży portal, by nie dopuścić do wypełnienia się przepowiedni Itliny i powstrzymać Białe Zimno. Ty będziesz mógł spróbować ją zatrzymać, jednak bez względu na to, co powiesz, Wiedźminka i tak postawi na swoim.

Ciri wyłoni się po drugiej stronie portalu i zacznie przypominać sobie kluczowe momenty z waszych wspólnych przygód:

  • to, w jaki sposób uspokajałeś ją podczas misji Krajobraz po bitwie;
  • to, czy podczas misji Krajobraz po bitwie zdecydowałeś się zabrać ją do jej ojca i, jeśli to zrobiłeś, czy przyjąłeś zapłatę za wykonaną misję;
  • to, czy towarzyszyłeś jej podczas spotkania z Filippą i Margaritą na koniec misji Ostatnie przygotowania;
  • to, co powiedziałeś jej, gdy podczas misji Dziecko Starszej Krwi usłyszała słowa pogardy od elfki napotkanej w laboratorium Avallac'ha;
  • to, czy podczas misji Grób Skjalla udałeś się z nią na wyspę Hindarsfjall, by pogrzebać zabitego przyjaciela.

Decyzje, jakie podjąłeś w w/w sytuacjach, znacząco wpłyną na zakończenie gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Poznasz je w ostatniej misji wątku głównego o jakże przewidywalnym tytule: Coś się kończy, coś się zaczyna.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.