Ażeby widłogona zwabić...

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Kaer Morhen

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Kaer Morhen - Wątek główny - Ażeby widłogona zwabić... - Kaer Morhen

1 - Kaer Morhen.

2 - ślady Wojsiłka.

3 - Wojsiłek.

4 - Dzwoneczek, Eskel.

5 - leże widłogona.

Wstęp

Zadanie to otrzymasz po zakończeniu rozmowy z Vesemirem, gdy w trakcie misji Najbrzydszy człowiek na świecie powrócisz do Kaer Morhen.

 

Opis przejścia

Eskela także nie ominęła "przyjemność" współpracy z Yennefer. Czarodziejka kazała wiedźminowi upolować widłogona i zdobyć jego płyn rdzeniowy, lecz twój druh pojechał w teren już kilka dni temu i do tej pory nie wrócił. W związku z tym przyjdzie ci wytropić Eskela i, być może, dokończyć jego zadanie.

Poszukiwania zacznij tuż pod bramą Kaer Morhen, gdzie natkniesz się na ślady Wojsiłka (2), Eskelowego wierzchowca. Podążaj za nimi przy pomocy wiedźmińskich zmysłów, a wkrótce dotrzesz do małego obozu wiedźmina (3). Tam natkniesz się na konia, Ulepszony olej przeciw drakonidom (zabierz go, jeśli nie posiadasz własnego) oraz ślady Eskela i... kozy. Idź za nimi. Niestety trop dość szybko się urwie, jednakże na twoje szczęście zwierzę otarło się o jedno z drzew, dzięki czemu będziesz mógł kontynuować poszukiwania po zapachu kozy. W rezultacie dotrzesz na rozległy płaskowyż, gdzie odnajdziesz związanego zwierzaka o dźwięcznym imieniu Dzwoneczek (4). Kiedy go "zbadasz", z gęstwiny wyłoni się Eskel. Serdeczne powitanie przerwie wam jednak widłogona. Posmaruj swój miecz olejem przeciw drakonidom, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, i ruszaj do walki, w której możesz liczyć na wsparcie Eskela. Kiedy gad straci większość PŻ, wzbije się w powietrze i ucieknie, na szczęście pozostawiając za sobą krwawy szlak. Wspólnie z Eskelem podążycie tym tropem.

Ślady krwi zawiodą was do leża widłogona (5). Wewnątrz niewielkiej jaskini potwór przystąpi do ostatecznej walki, jednak w starciu z dwoma doświadczonymi wiedźminami nie będzie miał żadnych szans. Po walce Geralt automatycznie pobierze z truchła gada Płyn rdzeniowy widłogona. Jeśli zechcesz pozyskać pozostałe składniki alchemiczne, będziesz musiał zrobić to "ręcznie". Wychodząc z jaskini, warto rozejrzeć się za charakterystycznym kufrem. W środku odnajdziesz Schemat: Ulepszone rękawice wiedźmińskiego cechu wilka, który jest niezbędny do ukończenia misji Poszukiwania: Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły wilka II.

Na zewnątrz okaże się, że zarówno Płotka, jak i Wojsiłek również znalazły drogę do leża widłogona. To sprawi, że Eskel zaproponuje ci wyścig do Kaer Morhen. Możesz spokojnie odmówić, jednak jeśli weźmiesz w nim udział i wygrasz, to na mecie twój kompan zaoferuje ci nagrodę.

Warto dodać, że jeśli przegrasz wyścig, to ty będziesz winny Eskelowi piwo, jednak tak naprawdę nigdy nie będziesz miał okazji spłacić tego długu.

Tak czy owak w momencie dotarcia do Kaer Morhen niniejsze zadanie zostanie zaliczone, a na twoje konto wpłynie 600 PD.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.