Eksploracja
Kaer Morhen
1 - Kaer Morhen.
2 - ruiny fortu.
Bastion
3 - wejście do fortu.
4 - wizje.
5 - szczątki Varina. Odnajdziesz przy nich Schemat: Stalowy miecz wiedźmińskiego cechu wilka.
6 - drabina. Umożliwia wejście na blanki.
7 - drabina. Umożliwia przejście z blanek do ruin wieży.
8 - szczątki chłopca.
9 - palenisko.
Wstęp
Na zachód od Kaer Morhen odnajdziesz ruiny starego fortu. Gdy się do niego zbliżysz, automatycznie aktywujesz niniejsze zadanie.
Opis przejścia
Zbliżywszy się do zrujnowanego bastionu, zauważysz, że dawne miejsce wiedźmińskich treningów jest teraz nawiedzane przez upiory. Przejdź przez bramę i pokonaj zjawy (poz. 23). Po walce Geralt postanowi zbadać przyczynę problemu. Uruchom wiedźmińskie zmysły, a twój medalion od razu zacznie drżeć. Bliższe oględziny warowni niczego jednak nie ujawnią - przynajmniej dopóki nie zastosujesz Magicznego kaganka.
Otrzymany od Keiry artefakt (patrz zadanie Zaproszenie od Keiry Metz) w trzech miejscach (3) ujawni fragmenty historii sprzed wielu, wielu lat. Wizje będą przedstawiały trening młodych wiedźminów, który ostatecznie został brutalnie zakończony rzezią urządzoną przez miejscową ludność. Konkluzja oględzin będzie taka, że to duch jednego z zabitych dzieci przyciąga upiory do bastionu. Musisz zatem zapewnić mu należyty pochówek.
W pierwszej kolejności odszukaj szczątki chłopca. Wdrap się po drabinach na blanki (6), a następnie do ruin wieży (7). To właśnie tam natkniesz się na szkielet dziecka (8). Zabierz Szczątki chłopca, co sprawi, że w forcie pojawią się cztery kolejne upiory. Rozprawienie sie z nimi powinno być jednak jedynie formalnością.
Po zakończeniu walk udaj się do paleniska (9). Umieść w nim kości niedoszłego wiedźmina, dzięki czemu będzie mógł on w końcu zaznać spokoju. W ten sposób misja dobiegnie końca, a ty uzyskasz 50 PD.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!