Magiczny kaganek

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wstęp

Zadanie to możesz otrzymać Keiry Metz zaraz po ukończeniu misji Po omacku.

 

Opis

Zanim opuścisz elfickie ruiny, Keira poprosi cię o drobną przysługę. Jej znajomy czarodziej pozwolił jej zabrać ze swych zbiorów tzw. "magiczny kaganek". Czarodziejka nie wie, gdzie dokładnie się on znajduje, dlatego potrzebuje twojej pomocy. Wprawdzie nie musisz jej pomagać, ale warto to zrobić, ponieważ w ten sposób odblokujesz dodatkowe pomieszczenia w kompleksie ruin.

Skoro już się zgodziłeś pomóc Keirze, podążaj jej śladem. Po chwili dotrzecie do pomieszczenia z zamkniętymi na głucho wrotami. Użyj wiedźmińskich zmysłów, a odkryjesz, że na drzwiach znajduje się inskrypcja w języku staroelfickim. Wspólnymi siłami zdołacie ją przetłumaczyć. Oczywiście jest to zagadka, która jest związana z czterema znajdującymi się w sali paleniskami. Aby odblokować przejście, musisz je podpalać w kolejności takiej, jak zaprezentowano na obrazie po prawej (kliknij na niego, aby powiększyć).

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Velen / Ziemia Niczyja - Zadania poboczne - Magiczny kaganek

Jeśli wszystko zrobisz dobrze, wrota staną przed tobą otworem. Jeżeli się pomylisz, zostaniesz zaatakowany przez dwa do czterech upiorów i dopiero po walce będziesz mógł przystąpić do kolejnej próby rozwiązania łamigłówki.

W kolejnym pomieszczeniu natkniecie się na swego rodzaju świątynię. Geralt i Keira będą zgadywać, czemu jest poświęcona, a w międzyczasie czarodziejka odnajdzie poszukiwany artefakt. I to by właściwie było na tyle...

...gdyby nie fakt, że na prawo od wrót znajduje się przejście. Wdrap się na podwyższenie i kontynuuj marsz, a po chwili ujrzysz Miejsce Mocy, które pozwoli ci wzmocnić znak Yrden i zapewni dodatkowy punkt umiejętności. A to jeszcze koniec - idź dalej przed siebie, a w kolejnej sali zmierzysz się z golemem. Bitwa będzie bardzo przypominać tę, którą stoczyłeś we wcześniejszym fragmencie ruin. Unikaj zatem szarż potwora, ogłuszaj go Aardem i atakuj od tyłu. Z pomocą Keiry potyczka powinna pójść gładko. Rozejrzyj się po pomieszczeniu, a znajdziesz kufer zawierajacy losowe schematy oraz kolejne tajemne przejście, które możesz odblokować Znakiem Aard. Na jego końcu natkniesz się na jeszcze jeden kufer z losową zawartością, w tym kolejnymi schematami i recepturami.

To już definitywnie wszystko, co mogłeś zobaczyć w elfickich ruinach. Pora skierować się do wyjścia. Użyj Oka Nehaleni, by rozproszyć iluzję, i wyjdź na powierzchnię. Keira podziękuje ci za pomoc z nadzieją, że to nie jest wasze ostatnie spotkanie. Chwilę później czarodziejka zniknie, a niniejsze zadanie dobiegnie końca. Otrzymasz za to kolejne - Zaproszenie od Keiry Metz.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.