Dla sławy i chwały

Solucja i poradnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Eksploracja

Hindarsfjall

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Wiedźmin 3: Dziki Gon - Wyspy Skellige - Zadania poboczne - Dla sławy i chwały - Hindarsfjall

1 - wieś Larvik.

2 - jaskinia.

Wstęp

Na wyspie Hindarsfjall, a dokładnie pod jaskinią (2), która znajduje się nieco na zachód od wsi Larvik (1), spotkasz parę wojowników. Rozmowa z nimi aktywuje niniejsze zadanie.

 

Opis przejścia

Wojownicy powiedzą ci, że tutejsza jaskinia jest zamieszkana przez trupojady, a oni najzwyczajniej w świecie zamierzają je wybić. Zaoferuj im swoją pomoc. Skelligijczycy początkowo nie będą zbyt chętni, by na to przystać, ale ostatecznie zgodzą się podążać zaraz za tobą.

W jaskini napotkasz cztery ghule, dwa pożeracze oraz jednego alghule (wszystkie potwory na poz. 13). Zabicie ich nie powinno stanowić większego wyzwania, ale... jest pewien haczyk. Jeśli chcesz pomyślnie zakończyć te misję, obaj wojownicy muszą przeżyć rejzę na jaskinię, a zważywszy ich tendencję do pchania się prosto w łapy trupojadów, może to okazać się sporym problemem. Rada? Jeśli chcesz zatrzymać narwanych Skelligijczyków za swoimi plecami, jeszcze przy wejściu do jaskini zaurocz ich Znakiem Aksji, a następnie czym prędzej wbiegnij do środka, by wykończyć nekrofagi. Przy odrobinie szczęścia wojownicy dogonią cię w momencie, gdy będzie już po sprawie.

Jeśli obaj zleceniodawcy przeżyją wizytę w jaskini, misja zakończy się sukcesem, a ty uzyskasz 60 novigradzkich koron oraz 50 PD.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.